سردار نقدی:

یوم‌الله ۹ دی تجلی عنایت امام حسین(ع) به ملت ما بود/ ما توانستیم به تمام دنیا بفهمانیم که جنگ طلب نیستیم

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۹ دی اثبات سفینه النجاتی امام حسین(ع) و دست‌گیری حضرت ابالفضل بود.

یوم‌الله ۹ دی تجلی عنایت امام حسین(ع) به ملت ما بودبه گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز شنبه 9 دی‌ماه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه در مصلای صاحب الزمان(عج) شهرستان ورامین طی سخنانی گفت: مردم ورامین همواره رهرو شهدا و ولایتمدار بوده اند و تا تسلیم پرچم انقلاب اسلامی به حضرت ولیعصر(عج) در مسیر شهدا باقی خواهند ماند.

وی با تبریک یوم الله ۹ دی اضافه کرد: ۹ دی تجلی بصیرت مردم انقلابی ایران است، به تعبیر امام(ره) ملت ایران از مسلمانان صدر اسلام و ، یوم الله ۹ دی تجلی عنایت امام حسین(ع) به ملت ما بود، عنایتی که همواره بوده و هست، ۹ دی اثبات سفینه النجاتی امام حسین(ع) بود، کشتی نجات اباعبدالله الحسین(ع) ملت ما را از فتنه نجات داد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: دست حضرت ابالفضل(ع) ملت ما را دست گیری کرد و از میان غبار فتنه ها با ذکر اباعبدالله و یاد اباعبدالله بیرون کشید، یوم الله ۹ دی روز رسوایی استکبار و رسوایی مجدد منافقین بود، روزی که بر همگان روشن شد، مسئله انتخابات و تقلب نیست، بلکه همه نشانه ها به سوی نظام و انقلاب رفته است.

نقدی با برشمردن توطئه‌های دشمن علیه نظام اسلامی، اضافه کرد: قائله کردستان و کودتای نوژه و جنگ تحمیلی ترور دانشمندان و همه این سوء قصدها علیه ایران و این نظام آن قدر زیاد است، که برخی از کشورها هنوز نتوانستند حتی از پس یکی از این مشکلات برآیند، اما مردم باتکیه بر انقلاب و بصیرت و ایستادن در راه ولایت توانستند از آن ها با سربلندی بیرون بیایند که حاصل آن سربلندی ایران از همه لحاظ و پیروزی های چشمگیر و پی در پی در عرصه علم داروسازی، هوا فضا و ... که مهم ترین آن ها پیروزی بر داعش بود.

وی با بیان این که آمریکا زمان پیروزی بر داعش را ۲۰ سال دانسته بود، گفت: اما این پیروزی به برکت نظام اسلامی به حقیقت پیوست، دشمن بارها خواسته بین اهل سنت و شیعه تفرقه بیافکند و شعیه را خطر برای دنیا بداند اما توانستیم به تمام دنیا بفهمانیم ما جنگ طلب نیستیم .

نقدی ترس دولت آمریکا از عظمت ایران را مورد اشاره قرار داد و گفت: روزی نیست که در آمریکا علیه ایران حرف نزنند و تصمیمی نگیرند که این امر نشانه قدرت ایران است، اگر این دولت کارهای خود را رها کرده و در مورد ایران تصمیم می گیرد، این از عظمت ایران است امریکا باید بداند که دیگر یک ابرقدرت نیست.

وی با بیان این که وقتی دلگرمی آمریکا به اغتشاش چند مخالف در خیابان ها گرم است، گفت: امروز دشمن در پی فتنه جدیدی است و می خواهد کشور ما را به هم بزند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که فتنه های آمریکا با بصیرت مردم خنثی خواهد شد، گفت: در فتنه ۸۸ عده ای می خواستند افرادی در ایران به قدرت برسانند، که گوش به حرف آن ها باشند، اما مردم افرادی را که به عنوان مسئول حتی یک پرونده فساد اداری را به دادگاه معرفی نمی کنند باور ندارد.

نقدی ادامه داد: اگر دلتان برای مردم می سوزد، زمانی کی مسئولیت داشتید، می توانستید با یک آمار کلی متوجه شوید، در کجا و چطور تخلف صورت گرفته است، پس اگر هیچ گزارشی در خصوص تخلف نداده اید، یعنی یا تخلفات را دیده و سکوت کرده اید و یا این که خود شما هم در آن تخلفات نقش داشته اید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۹ دی ۱۳۹۶
دمت گرم سردار ایول داری
آخرین اخبار