سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت تهران

فتاحی ما را از جلسه بازیکنان نفت با مسئولان سازمان لیگ بیرون کرد/ جهانیان در نفت هیچ کاره است

معصومه رضازاده گفت: سعید فتاحی اجازه نداد در نشست تعیین وضعیت باشگاه نفت شرکت کنیم و ما را بیرون کرد.

معصومه رضازاده در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره بلاتکلیفی بازیکنان تیم فوتسال بانوان نفت تهران بیان کرد: امروز برای پیگیری وضعیتمان به سازمان لیگ فوتبال آمدیم اما درحالیکه بازیکنان تیم فوتبال مردان نفت تهران با مسئولان این سازمان نشستی را برگزار کردند اما سعید فتاحی اعلام کرد مشکل تیم فوتسال بانوان نفت ارتباطی به سازمان لیگ فوتبال ندارد و محترمانه ما را از این نشست بیرون کرد. البته درکل قرار بود در این نشست وضعیت باشگاه نفت مشخص شود و این موضوع ارتباطی به اینکه ما تیم بانوان هستیم ندارد.

او ادامه داد: با وجود رفتار نامناسب فتاحی، رضا گل محمدی قول داد به زودی مالک جدید نفت انتخاب شود و به ما اعلام کرد این بلاتکلیفی موقتی است.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت تهران عنوان کرد: برخلاف بازیکنان تیم آقایان که 20 درصد مبلغ قراردادشان را دریافت کرده اند، بازیکنان و کادرفنی تیم فوتسال بانوان هیچ دریافتی ای از باشگاه نفت نداشته اند و به همین دلیل در سازمان لیگ حاضر شدیم تا حق و حقوقمان را پیگیری کنیم. متاسفانه حمیدرضا جهانیان چهار هفته است که اخبار تیم ما را دنبال نمی کند. در کل او برای هزینه کردن برای تیم فوتسال بانوان مشکل داشت و می خواست سرپرست تیم هزینه ها را بدهد و این تیم با نام نفت طلاییه تهران در رقابت ها شرکت کند. او قصد داشت مرا هم به دلیل اینکه در برخی مصاحبه هایم اعلام کرده بودم جهانیان در نفت هیچ کاره است از تیم اخراج و پس از این اقدام پول بازیکنان را پرداخت کند.

رضا زاده در پایان بیان کرد: امیدوارم اظهارات گل محمدی عملی شود و با تعیین مالک جدید باشگاه نفت بتوانیم حق و حقومان را دریافت کنیم.

انتهای پیام/

اعتراض سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت تهران به بلاتکلیفی این تیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار