سردار سلیمانی: هدف داعش ایران بود +فیلم

صفحه اینستاگرام سرلشکر قاسم سلیمانی با انتشار کلیپی هولناک از جنایات داعش، هدف اصلی این گروه تروریستی را دستیابی به ایران خواند.

سردار سلیمانی: هدف داعش ایران بود +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه اینستاگرام سرلشکر قاسم سلیمانی کلیپی هولناک از جنایات داعش را منتشر کرد و در قسمتی  از این فیلم، سردار  سلیمانی خطاب به کسانی که می گفتند خطر این گروه تروریستی مربوط به جای دیگریست و نسبت به اقدام ایران برای نابودی داعش در سوریه و عراق بی تفاوت بودند می گوید هدف نهایی داعش ایران بود و تلاش می کرد تا موانع را بردارد تا به ایران برسد.

صفحه اینستاگرام سردار سلیمانی با انتشار فیلم زیر نوشت: "یک وقت، هدف، جای دیگری است، ربطی به ما ندارد. انسان می‌گوید این خطر مربوط به جای دیگری است، به ما چه! یک وقت نه، همه‌‌ی تلاش او این است که این را از سر راه بردارد، به ما برسد. ... آن کسی که همه‌ی جمعیّت و مردمش واجب‌القتل بود، اینجا بود، ایران اسلامی بود. او می‌خواست از این عبور بکند. خب ما می‌توانیم بنشینیم نگاه کنیم ببینیم عراق چه زمانی سقوط می‌کند؟ سوریه چه زمانی سقوط می‌کند؟ او با قدرت ده برابر و صد برابر تجهیز بشود و بعد بیاید در مرزهای ما، وارد کشور ما بشود [و] بعد صف‌آرایی و شروع به کشتار کند! هیچ انسان هوشمندی، هیچ مدیر مدبّری، هیچ انسان مسئولی این را قبول نمی‌کند. می‌گوید باید رفت به سمت این شجره‌ی خبیثه، او را در ریشه خشکاند".

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
سردار عشق منی دستور بده بیام دست بوست برادر کوچک رخست بده آرزوم دیدن توست تلاش کردم برای سوریه لایق ندانستن
Iran (Islamic Republic of)
جابر
۱۶:۲۰ ۲۷ دی ۱۳۹۶
سلام ودرود خداوند سردار سلیمانی فرزند فاطمه زهرا صلوات خداوند حفظت کنه و سلام ودرود خداوند برامام خامنه ای دامت برکاته .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۰۹ دی ۱۳۹۶
سردار همیشه در قلب مایی.
Afghanistan
ناشناس
۲۰:۰۱ ۰۹ دی ۱۳۹۶
سردا دوستت داریم . مرگ بر داعش
آخرین اخبار