تصمیمات لازم جهت رفع مشکل کامیون داران زنجان اتخاذ شد

تصمیمات لازم جهت رفع مشکل کامیون داران زنجان اتخاذ شد.

تصمیمات لازم جهت رفع مشکل کامیونداران زنجان اتخاذ شد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛در پی خواسته  تعدادی از کامیون داران زنجان مبنی بر دریافت نکردن بخشی از حق و حقوق خود از شرکت های خصوص ، امروز  جلسه ای مشترک تشکیل و راهکارها ارائه شد.
 
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت : مشکل کامیون داران و بخش حمل و نقل استان عدم وصول مطالبات شرکت های حمل و نقل و رانندگان از واحدهای تولیدی و نیز افزایش قیمت کرایه حمل و نقل از اول دی ماه می باشد.
 
فغفوری افزود: در این راستا جلسه ای با حضور نمایندگان مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ، مدیران تامین اجتماعی ، سازمان صنعت ، معدن و تجارت و بخش خصوصی به منظور تعیین تکلیف مشکل مفاصا حساب حمل و نقل برگزار شد.
 
وی ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته ، تجزیه و تحلیل و مطابقت های قانونی معین گردید بر اساس ماده 38 قانون تامین اجتماعی ، بخش حمل و نقل استان که با شرکت های حمل و نقل کالا قرارداد پیمانکاری ندارند ، مشمول کسر هزینه حق بیمه نمی شوند.
 
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان گفت: با تعیین تکلیف این موضوع زمینه تسویه حساب بدهی های واحدهای تولیدی فراهم شده و ظرف مدت کوتاهی مطالبات وصول می شود.
 
فغفوری افزود: با وصول مطالبات شرکت های حمل و نقل این مبالغ به رانندگان پرداخت می شود.

انتهای پیام/ن

ارائه راهکار مناسب برای حل مشکلات کامیون داران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.