کمپین نه گفتن به تلفن همراه

سرهنگ ایوب شرافتی رییس پلیس راهور گلستان از اجرای طرح سومین آموزشی کمپین نه گفتن به تلفن همراه در گرگان با مشارکت دانش آموزان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سرهنگ ایوب شرافتی رییس پلیس راهور گلستان گفت: رانندگی به تمرکز بالایی نیاز دارد و پرداختن به کارهای دیگر در حین رانندگی هم برای خود فرد و هم برای دیگران خطر آفرین است.


وی افزود: گفت و گو با تلفن همراه موجب حواس پرتی و کاهش تمرکز راننده شده و حتی در مواردی راننده دچار اشتباهاتی مانند تخطی از سرعت مجاز، عبور از چراغ قرمز، انحراف از معبر و تغییر ناگهانی مسیرمیشود.


سرهنگ شرافتی ادامه داد: از نظر کارشناسان پلیس راهور، تلفن همراه حتما حادثه را برای راننده پیش خواهد آورد اما این حادثه کمی دور و یا نزدیک خواهد بود. اما ما نمی توانیم بگوییم ما همیشه با تلفن همراه صحبت خواهیم کرد و هیچ حادثه ای را برای ما رخ نخواهد داد.


رییس پلیس راهور گلستان فراموش نکنیم هر، زنگی زنگ خبر نیست می تواند زنگ خطر باشد، پس فکر کنیم با بی احتیاطی و کم توجهی زندگی خود و دیگران را با خطر مواجه نسازیم.


این کمپین باهمکاری پلیس راهور، شهرداری گرگان و پلیس های مدرسه در بلوار ناهارخوران گرگان اجرا و در آن دانش آموزان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مفاهیم هشدار دهنده در سطح معابر شهر رانندگان را از مخاطرات استفاده از تلفن همراه مطلع کردند.

انتهای پیام/فا

 

کمپین عدم استفاده از تلفن همراه در رانندگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.