افتتاح سومین کتابخانه سیار سازمان موقوفات یزد و کرمان در شهرستان یزد

سومین کتابخانه سیار سازمان موقوفات آستان قدس رضوی در یزد و کرمان در شهرستان یزد راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رضا رضوی مدیر عامل سازمان موقوفات آستان قدس رضوی در یزد و کرمان گفت: درراستای رسالت‌های آستان قدس رضوی و ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارائه خدمات فرهنگی و تبلیغی در مناطق روستایی محروم فاقد کتابخانه فعالیت خود را در دی ماه جاری آغاز بکارکرده و امروز سومین کتابخانه سیار بعد از شهرستان‌های رفسنجان و راور کرمان دریزد راه اندازی شد.

رضا رضوی تصریح کرد: در قالب این طرح، اتوبوسی توسط سازمان موقوفات آستان قدس رضوی در یزد و کرمان خریداری شده و به امکانات کتابخانه‌ای مجهز شده است.

وی افزود: این کتابخانه دارای هزارو پانصد جلد کتاب با موضوعات مختلف علوم دینی، اجتماعی و قرآنی است که علاقه‌مندان به مطالعه کتاب می‌توانند به صورت رایگان کتاب‌ها را دریافت کنند.

رضوی گفت:: سازمان موقوفات یزد و کرمان آستان قدس رضوی در نظر دارد در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارائه خدمات کتابداری به مناطق روستایی ۵ کتابخانه سیاردیگردرمناطق روستایی شهر‌های یزدو کرمان راه اندازی میشود.

لازم بذکراست این کتابخانه سیار حداقل تا ۵ سال آتی درروستا‌های حومه یزد درفاصله حداکثر ۴۰ کیلومتری مرکز استان فعال خواهدبود ودر برنامه ریزی منظم بعد از ۱۰ روز به روستا‌های قبل بازگشته و مجدد امانت کتاب را انجام میدهد.

انتهای پیام/ ا

سومین کتابخانه سیارآستان قدس رضوی دریزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.