پیشنهاد های اروپایی بازیکن استقلال از سرمایه گذاری روی این آبی پوش و پیش بینی آینده ای درخشان برای او خبر می دهد.

اتونشر 8 صبح دوشنبه////اروپایی ها روی بازیکن استقلال سرمایه گذاری می کنندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امید نورافکن هافبک تیم فوتبال استقلال که در ابتدای فصل قرارداد خود را به مدت 2 سال دیگر تمدید کرد این روز ها زیر نظر شفر تمرینات و بازی های خود را دنبال می کند تا جایی که باشگاه های اروپایی خواهان حضور او در تیم هایشان هستند.

در حال حاضر 2 باشگاه شارلوا و مارتیمو سوئد خواهان جذب نورافکن جوان هستند تا بدین ترتیب با پرداخت رضایت نامه او،این بازیکن را برای سال های زیاد جذب و سرمایه گذاری جالبی را نیز در این زمینه انجام دهند.سرمایه گذاری ای که اروپایی ها قبل از اینکه این موضوع به فکر مدیران استقلال برسد پیش قدم شدند  و  درصدد هستند تا این کار صورت گیرد.

البته در این میان نا گفته نماند نورافکن برای پیشرفت خود در نظر دارد راهی اروپا شود و این موضوع در حالی است که شفر خواهان حضور او در تیمش است و روی این بازیکن حساب ویژه ای برای بازی های آسیایی باز کرده است.

در هر صورت موضوع دیگری که باید به آن پرداخت این است که شفر و استقلالی ها در صورتی با جدایی نورافکن موافقت می کنند تا رقم بالایی نصیب باشگاه شود.

این طور که شنیده می شود باشگاه استقلال ارقامی از یک میلیون تا 2 میلیون دلار را برای ترانسفر شدن نورافکن در نظر گرفته است که بدون شک این رقم ها می تواند حضور این بازیکن را در تیم های مارتیمو و شارلوا منتفی کند مگر اینکه استقلالی ها پیشنهادات خود را برای صدور رضایت نامه نورافکن پایین بیاورند.

پیشنهاد های غیر منتظره برای بازیکن جوان استقلال، از دیگاه دیگر می توان یک سرمایه گذاری برای تیم های اروپایی محسوب شود و  این نشان می دهد استعداد یاب های اروپایی به خوبی می دانند برای سرمایه گذاری کدام بازیکنان را انتخاب کنند و این موضوع باید قابل توجه تیم استقلال تهران باشد که این بازیکن در صورت شکوفایی بیشتر می تواند با قیمتی مناسب تر در سال های آتی به فروش برسد و این موضوع همان اقتصاد در فوتبال است.

نور افکن می تواند به تیم های اروپایی برود و هزینه ای که در قبال این انتقال برای تیم های اروپایی  می شود به طور حتم در سال های آتی دوباره با چند برابر سود بر می گردد و اگر استقلال دوباره بخواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد باید مبلغی چند برابر دریافتی اش بابت رضایت نامه به باشگاه های خارجی پرداخت کند.

نورافکن نمونه ای از بازیکنان با استعداد ایران است که در صورت بینش صحیح می توان از آنها درآمد زایی کرد و اقتصاد یک باشگاه می تواند با اینگونه سرمایه گذاری ها رونق بگیرد.

انتهای پیام/

نورافکن در راه  تیم های اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۱ دی ۱۳۹۶
عشقولی
آخرین اخبار