مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن:

اختصاص 5.5 هکتار زمین برای ساخت مسکن اقشار کم درآمد در استان زنجان/ تمامی واحد‌های مسکن مهر در زنجان به اتمام رسیده است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 5.5 هکتار زمین برای تأمین مسکن اقشار کم در آمد در سه نقطه زنجان خریداری و در اختیار کل راه و شهرسازی قرار گرفته است.

اختصاص 5.5 هکتار زمین برای ساخت مسکن اقشار کم درآمد در استان زنجان/ تمامی واحد‌های مسکن مهر در زنجان به اتمام رسیده استحمیدرضا عظیمیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفتگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه طی سفر امروز خود به استان زنجان چند مصوبه مهم داشتیم گفت: یکی از این مصوبه‌ها مربوط به اختصاص 42 هکتار زمین جهت گردشگری در منطقه قره‌داغ بوده که مقرر شد بنیاد مسکن این زمین را تبدیل به یک روستای گردشگری کند.

وی در ادامه افزود: اختصاص 21 هزار متر مربع زمین رایگان با مرکز درمانی خیریه از دیگر مصوبات سفر امروز است.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: مرکز خیریه بزرگی مربوط به بیماران سرطانی در این استان راه‌اندازی شده و مقاماتی از جمله رئیس جمهور از این مرکز بازدید و بر راه‌اندازی آن تأکید کردند.

عظیمیان تصریح کرد: در سال‌های گذشته برخی از روستاها بر اثر زلزله تخریب شده بودند و به همین دلیل سازمان ملی زمین و مسکن 36 هکتار زمین به ساکنان آن‌ها جهت بازسازی و مقاوم‌سازی واحد‌ها اختصاص داد.

وی تأکید کرد: دو هکتار زمین نیز جهت راه‌اندازی شهرک صنایع دستی در این سفر اختصاص داده شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 5.5 هکتار زمین برای تأمین مسکن اقشار کم درآمد در استان زنجان خریداری شد گفت: بعد از خریداری این زمین‌ها در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان قرار داده می‌شود تا متقاضیان بعد از ثبت‌نام از این واحد‌ها استفاده کنند.

عظیمیان با اشاره به اینکه زنجان  تنها شهری است که تمامی پروژه‌های مسکن مهر آن به اتمام رسیده است گفت: خوشبختانه این شهر به عنوان پیشتاز واحد‌های مسکن مهر توانست تمامی واحد‌های خود را بدون هیچ مشکلی به اتمام برساند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار