شریفی مطرح کرد:

اثری از مطالبات مردم در شعارهای آشوب‌گران مقابل دانشگاه تهران نبود

مسئول رسانه‌ای بسیج دانشگاه تهران گفت: در شعارهای عده‌ای آشوب‌گر که مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند اثری از مطالبات اقتصادی مردم نبود.

در شعارهای آشوب‌گران مقابل در دانشگاه تهران اثری از مطالبات مردم نبودامیر شریفی مسئول رسانه‌ای بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به اتفاقات روز نه دی در مقابل دانشگاه تهران گفت: صبح روز نه دی، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ضمن انتقاد از شرایط اقتصادی کشور، بر حق مردم به داشتن تظاهرات قانونی تاکید کردند اما حدود ساعت 12 ظهر تعدادی از دانشجویان چپ‌گرا و عده‌ای آشوب‌گر با تجمع مقابل در اصلی دانشگاه تهران شعارهای به شدت ساختار شکنانه دادند که در این شعارها اثری از مطالبات اقتصادی مردم نبود. 

وی  در ادامه اظهار کرد: شعار‌های ساختار شکنانه این افراد ادامه داشت تا اینکه پس از گذشت یک ساعت، با حضور کثیر دانشجویان،  فضا مجددا به سمت شعارهای انقلابی و با رویکرد اقتصادی بازگشت. 

با آشوب و اغتشاش دغدغه‌های مردم نادیده گرفته می‌شود

مسئول رسانه‌ای بسیج دانشگاه تهران با بیان اینکه تظاهرات باید در چهارچوب قانون باشد گفت: با آشوب و اغتشاش عملا دغدغه‌های مردم نادیده گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه این رفتار به نفع اقشار ضعیف نبوده و به سود کشورهای غربی است اظهار کرد: اعتراضات باید در مسیر قانونی و در جهت تحقق وعده های اقتصادی باشد. 

شرایط این روزهای کشور، هوشیاری مردم را می‌طلبد

شریفی با اشاره به اینکه آشوب و اغتشاش، مسیر خواست مردم را منحرف می‌کند، یادآور شد: ؛ شرایط این روزهای کشور، هوشیاری بخش‌های مختلف مردم را می‌طلبد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۰ دی ۱۳۹۶
باید با آشوبگران برخورد جدی شود
آخرین اخبار