دبیر فدراسیون کشتی:سرمربی تیم ملی بعد از مسابقات انتخابی مشخص می شود/طلایی همچنان با فدراسیون همکاری دارد

لایق گفت:تا برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی رسول خادم امور فنی تیم بزرگسالان را بر عهده خواهد داشت.

رضا لایق در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:برای آنکه زمان را از دست ندهیم و خیلی زود به برنامه های فنی برسیم جلسه شواری فنی تیم های ملی کشتی آزاد برگزار شد و پس از ساعت ها بحث و گفتگو به نتایج خوبی هم رسیدیم.
وی تصریح کرد:در این مقطع زمانی شاید بهتر بود بجای آنکه تمرکزمان را روی گزینه های مختلف برای انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان معطوف کنیم،امور فنی را به فردی که قبلاً امتحان خود را به خوبی پس داده بود می سپاردیم به همین منظور با درایت اعضای شورای فنی تصمیم گرفته شد رسول خادم به عنوان مسول امور فنی تا مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی گیران و کادر فنی این تیم را هدایت کند.
دبیر فدراسیون کشتی اضافه کرد:با توجه به تجربیات محمد طلایی و نظر مثبت رسول خادم وی همچنان به عنوان مربی تیم ملی با فدراسیون کشتی همکاری می کند و سایر اعضای کادر فنی تا مسابقات انتخابی در هر مرحله به اردو دعوت می شوند.
لایق خاطرنشان کرد:کادر فنی اصلی تیم ملی به همراه سرمربی پس از مسابقات انتخابی معرفی می شوند.همچنین در خصوص مدیر فنی تیم های امید و بزرگسالان در جلسه های آینده شورای فنی تصمیم گیری خواهد شد و علیرضا رضایی،تقی اکبر نژاد و غلامرضا محمدی نیز به عنوان سرمربی در تیم های ملی امید، جوانان و نوجوانان نیز همچنان به کار خود ادامه می دهند.
انتهای پیام/

مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد امید و بزرگسالان به زودی معرفی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار