معاون مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان؛

جهل، فقر و تعصب، سه ضلع مثلث دشمن برای تخریب اسلام است

معاون مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: دشمن با استفاده از این موارد، تفکری مثل داعش را در میان جامعه برای ضربه زدن به اسلام ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، شریفی  معاون مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان در نشست هم اندیشی علما شیعه و سنی، سران طوایف و معتمدان استان با اشاره به اسناد به دست آمده از سرویس‌های جاسوسی، افزود: دشمن از رشد و گسترش دین اسلام در غرب نگران شد و برای تخریب و ضربه زدن به جریان اسلام در منطقه در اتاق فکرهایش به این نتیجه رسید که اسلام را با اسلام ضربه بزند.

شریفی ادامه داد: اجازه ندهید برخی افراد با سوءاستفاده از نام علما از مسیر اصلی تخطی کنند و برخی افراد نادان به مشکلات مردم دامن بزنند و تبدیل به یکی از عوامل دشمن شوند که ما در زمینه امنیتی و خط قرمز‌ها تعارف نداریم.

معاون مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان در خصوص حفظ وحدت نیز گفت: سیستان و بلوچستان هرگز از هم جدا نبوده و آن‌هایی که دنبال ایجاد تفرقه و جدایی میانشان هستند، در پازل دشمن قرار دارند.

شریفی گفت: اگر در جایی به مقدسات توهین می‌شود، باید از طریق مراجع قانونی پیگیری کرد و از هیجان و جوسازی در جامعه پرهیز شود.

وی وحدت و همدلی علمای شیعه و سنی، مردم و مسئولین جنوب استان را ستودنی عنوان کرد و گفت: شما سرمایه‌های این نظام هستید و باید قدر اعتماد دو طرفه مردم به نظام و نظام به مردم را بدانیم.

همچنین معاون مدیرکل اطلاعات استان، استمرار مسائل امنیتی در منطقه را باعث آرامش، آسایش و افزایش بهبود وضعیت اقتصادی جامعه و مردم دانست.

انتهای پیام/ع

دشمن از گسترش دین اسلام در غرب نگران شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.