مقیمی در جمع خبرنگاران خبر داد

حمل و نقل شهری عامل 70 درصد آلودگی هوای پایتخت/ قطعا آشوبگران به دستگاه قضا معرفی می‌شوند

استاندار تهران گفت: 70 درصد آلودگی هوای تهران به خاطر وضعیت‌ حمل و نقل‌ شهری است و باید با افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی و خروج ناوگان فرسوده از آلودگی هوا بکاهیم.

حمل و نقل شهری عامل 70 درصد آلودگی هوای پایتخت/ قطعا  آشوبگران به دستگاه قضا معرفی می‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین مقیمی‌ استاندار تهران در حاشیه‌ جلسه شورای سوادآموزی‌ که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای کاهش آلودگی هوا تکالیف‌ هر دستگاه‌ اجرایی باید مشخص‌ شود. همچنین باید در بودجه سال آینده سهم شهرداری‌ها را بیشتر کنیم تا بتوانند حمل و نقل را توسعه دهند.

وی در ادامه افزود: 70 درصد آلودگی هوا به خاطر وضعیت‌ حمل و نقل‌ شهر تهران است که باید با افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی و خروج ناوگان فرسوده از آلودگی هوا بکاهیم. همچنین 30 درصد آلودگی هوا مربوط به کارخانجات‌ و سایر موارد است.

استاندار تهران عنوان کرد: باید تسهیلات بانکی را در اختیار کامیون‌داران قرار دهیم تا این کامیون‌های فرسوده از رده خارج شوند.

مقیمی درباره شلوغی‌های اخیر عنوان کرد: وظیفه‌ امنیت شهر تهران با شورای تأمین و دستگاه‌های امنیتی است و این مجموعه‌ها مسائل شب‌های گذشته را رصد کردند، البته مردم خواسته‌ها و گلایه‌هایی دارند‌ اما در میان تظاهر‌ کنندگان کسانی هستند که آشوبگر‌ بوده و به سرمایه‌های شهر ضرر می‌زنند و اموال عمومی را تخریب می‌کنند که این افرد حتماً به دستگاه‌های قضایی جهت برخورد معرفی خواهند شد.

استاندار تهران در پایان عنوان کرد: ما باید اماکنی را برای اعتراضات مردمی پیش‌بینی کنیم تا مردم بتوانند اگر اعتراض و درخواستی دارند در این مکان‌ها مطرح و نمایندگان آن ها مشکلات مردم را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار