فرماندار ممسنی گفت: با رصد دقیق دستگاه‌های امنیتی و آگاهی مردم در تجمع شب گذشته ۹ نفر بازداشت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رحمت‌الله فرامرزی فرماندار ممسنی با اشاره به تجمعی که دیشب در شهرستان ممسنی برگزار شده بود، گفت: این تجمع ساعت ۱۷:۳۰ عصر با حضور تعداد ۲۰ تا ۲۵ نفر در یکی از نقاط شلوغ شهر آغاز شد که با توجه به اینکه در نقطه شلوغ شهر و نزدیکی بازار بود، تعدادی از مردم هم جمع شدند، اما همراهی با معترضان نکردند.

وی افزود: این تجمع یک ساعت طول کشید که ابتدا با شعار‌های اقتصادی و گرانی همراه بود، اما تعدادی شعار‌های ساختارشکنانه دادند.

فرامرزی با بیان اینکه هیچ‌گونه خشونت و برخورد قهری در محیط صورت نگرفت، بیان کرد: شناسایی و رصد دستگاه‌های امنیتی سبب بازداشت ۹ نفر بعد از تجمع شد و دیگر معترضان نیز از سوی دستگاه امنیتی در حال شناسایی هستند.

فرماندار ممسنی تاکید کرد: خسارت جانی و مالی در تجمع شب گذشته در این شهرستان رخ نداده و تصاویر و کلیپ‌های پخش شده در برخی از شبکه‌های مجازی مربوط به ممسنی نیست.

وی با بیان اینکه دادستان دستور برخورد جدی با آشوب‌طلبان را داده است، عنوان کرد: انتظار از مردم این است که صف خود را از آشوب‌طلبان جدا کنند همان‌گونه که تاکنون نیز به همین شکل عمل کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتهای پیام/ر

بازداشت 9 نفر در تجمع ممسنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.