حبیبی خبر داد

فعالیت کانون جوانان جمعیت هلال احمر در 800 شهر/بیش از یک میلیون جوان عضو سازمان جوانان هستند

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت:کانون های دانشجویی در سراسر کشور در تمام تصمیم گیری های هلال احمر نقش دارند و بیش از یک میلیون نفر از جوانان عضو این مجموعه هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حبیبیرئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: امروز کانون های دانشجویی در سراسر کشور در تمام تصمیم گیری های  هلال احمر نقش دارند و بیش از یک میلیون نفر از جوانان عضو این مجموعه هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: کانون های دانش‌آموزی در حال حاضر در ۹ هزار و هفتصد دبیرستان کشور با حضور دانش‌آموزان مشغول به فعالیت هستند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در کانون های دانش‌آموزی هلال احمر، مشق بشردوستی می‌کنند و مهارت گفتگو را برای بستر سازی صلح و دوستی یاد می‌گیرند و در کنار آن آموزش های مربوط به کمک‌های اولیه را دریافت می‌کنند.

حبیبی:1200 دانشگاه دارای کانون دانشجویی هلال احمر هستند

حبیبی یادآور شد: در حال حاضر ۱۲۰۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی کشور دارای کانون دانشجویی هلال احمر هستند و همچنین در ۸۰۰ شهر نیز کانون جوانان جمعیت هلال احمر فعالیت می‌کنند و ۲۰۰ حوزه علمیه نیز فعالیت های امدادی را در قالب کانون طلاب دنبال می کنند.

وی اضافه کرد: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در ۷۰۰ روستا در سراسر کشور، فعالیت حوزه جوانان را با هدف خدمت به مردم و گسترش فرهنگ بشردوستی اجرا می‌کنند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تاکید کرد: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، در زلزله استان کرمانشاه و امور امداد رسانی نقش چشمگیر و تاثیر گذاری داشتند و این نقش آفرینی شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار