زمانی: برانکو را وادار به انجام چنین صحبت‌هایی می‌کنند/در تمدید قرارداد شفر هیچ دلالی حق ورود ندارد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: برانکو مربی‌ای بزرگی است و افرادی که در کنار این مربی حضور دارند او را وادار به ارائه چنین صحبت‌هایی می‌کنند.

زمانی :اطرافیان برانکو ،او را وادار به انجام صحبت هایی می کنند/در تمدید قرارداد شفر هیچ دلالی حق ورود نداردحسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره اظهارات برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد در نظر نگرفتن محرومیت برای سرور جپاروف و تغییر زمان بازی نیمه نهایی جام حذفی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان گفت: برانکو فردی محترم و با شخصیت است و اصلا شخصی نیست که وارد چنین مسائل حاشیه‌ای شود. همچنین او از زمان حضورش در ایران مربی‌ای بدون حاشیه بوده است و به همین دلیل دوست نداریم پاسخ این مربی را بدهیم. به طور حتم می‌دانم که صحبت‌های مطرح شده توسط برانکو نبوده و افرادی که در کنار این مربی بزرگ حضور دارند او را وادار به ارائه چنین صحبت‌هایی می‌کنند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه این روز‌ها برخی افراد مدعی آوردن وینفردشفر به تیم استقلال هستند بیان کرد: شفر با تایید هیئت مدیره به استقلال آمده است و تمدید قرارداد مربی خوب و بزرگ استقلال هم با تایید هیئت مدیره صورت خواهد گرفت بنابراین هیچ فرد دیگری حق دخالت در این باره را ندارد. به طور حتم بحث تمدید قرارداد شفر در هیئت مدیره مطرح می‌شود و دراین میان هیچ دلالی هم اجازه ورود به این موضوع را ندارد.

انتهای پیام/

واکنش زمانی به ورود برخی افراد در بحث تمدید قرارداد شفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.