دشمن به دنبال سوء استفاده است

امام جمعه آبادان گفت: افرادی که به دنبال اغتشاش و انحراف هستند، بدانند که مردم ما به شدت از آنها متنفر هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه آبادان در راهپیمایی که به منظور اعلام انزاجار از اغتشاش های ایجاد شده در سطح کشور در محل خیابان شهید منتظری آبادان انجام شد، افزود: امام بزرگوار ما دیدند که این مردم ندای ولایت فقیه که شعبه ای از ولایت رسول الله است را شنیدن و نه تنها درمقابل آن قرار نگرفتند بلکه جگر گوشه های خود را در راه اسلام و نظام اسلامی فدا کردند.

وی گفت: امام بزرگوار مردم آبادان را دیدند که پیش از انقلاب چه در حادثه سینما رکس و چه در بستن شیرهای نفت در جریان سازی انقلاب کمک کردند، امام عظیم الشان انقلاب خوزستانی ها و ملت ایران را دید و البته که آبادان در حمایت از انقلاب و نظام طلایه دار است، آبادانی ها یک سال مقاومت کردند اما اجازه سقوط شهرشان را نداند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود: ما خوب یاد گرفتیم که دشمن برای ضربه زدن به نظام، انقلاب و هویت ایرانی ما به دنبال فرصت، رخنه و جنجال آفرینی انحرافی است و از هر ابزاری برای ضربه زدن به این نظام استفاده می کند، دشمن برایش سخت است که ببیند در این جزیره نا امن در منطقه غرب آسیا تنها کشوری که آرامش دارد ایران است.

امام جمعه آبادان گفت: این پرچم جمهوری اسلامی است که مبارزه با استکبار را به جهانیان آموزش می دهد، لذا با پیش آوردن حوادث در کشورهایی همچون عراق و سوریه به دنبال یافتن راهی برای نابودی نظام جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور  افزود: وضعیت کنونی محصول دولت فعلی نیست همه دولت ها در حق آبادان کم گذاشتند حق آبادان این نبوده است، تمامی جریان های سیاسی در حق آبادان کم کاری کردند. به عنوان امام جمعه این شهر پنج سال است که ندای این مردم را در مورد اشتغال، آب برق و نخلستان های خشکیده و اروند رود، اروندکنار و چوئبده و غیره فریاد می زنم و قبل از ما نیز همین گونه بوده است.

امام جمعه آبادان گفت: برخی ها تنها شناسنامه ایرانی دارند اما هیچ هویت ایرانی ندارند، آنهایی که به خیابان ها می ریزند و مغازه ها و بانک ها را به آتش می کشند، شیشه می شکنند این ها مطالبه گر نیستند، این ها سرمایه ملی است که توسط برخی ها از بین می رود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود: رهبر ما یکسال را به عنوان مطالبه گری نام گذاشته اند یعنی از راهش بخواهید و فشار بیاورید، بایستی مطالبه گری کام مسئولان را تلخ کند تا وظیفه شان را در قبال مردم بدانند و انجام بدهند، همه دولتها در حق مردم کوتاهی کردند، تنها راه برون رفت از تمام مشکلات تکیه بر اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: در روزهایی که جوانان به موضوع بیکاری معترضند شورای تامین شهرستان و نمایندگان تصمیمات جدی دارند تا هر فرصت شغلی که در آبادان به وجود می آِید تنها مختص آبادانی ها باشد و تا زمانی که یک فرزند آبادانی بیکار است مدیران این شهر اجازه نمی دهند که غیر آبادانی مشغول به کار شود.

انتهای پیام/د

برگزاری راهپیمایی به منظور اعلام انزاجار از اغتشاش های ایجاد شده در سطح کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.