نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

انقلاب ما با حضور مردم شکل گرفت

نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت:انقلاب ما با حضور مردم شکل گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی  صبح امروز در راهپیمایی مردم بیرجند در محکومیت اغتشاشات و فتنه‌های اخیر با بیان اینکه این انقلاب صاحب دارد،گفت:تحریم‌ها،جنگ‌ها و فتنه‌ها نخواهند توانست جلوی پیشرفت ملت ما را بگیرند.

وی افزود:امام به ملت ما عزت داد ملتی که نوکر شاه بود و شاه نیز نوکر اسرائیل و آمریکا بود و بدون اجازه آنان قدم بر نمی‌داشت و مردم را به جایی حساب نداشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی با بیان اینکه اگر کسی به پس سر ما نمی‌زد می‌گفتیم که چه مسئول خوبی است ،گفت:مردم ما در دوران گذشته توسط استکبار تحقیر شده و عزت اجتماعی آنان خدشه دار شد و با این تفکر که شما نمی‌توانید برای خود کار انجام بدهید و نوکر استکبار هستید سخنان را در مغز مردم فرو کردند.

نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فتنه‌های اخیر افزود:هدف دشمن در فتنه‌های چند روز گذشته این بود که نتوانیم اقتصاد کشور را سر و سامان دهیم و مهمترین هدف آنان این بود که نگذارند ما به اسلام تکیه کنیم.

وی گفت:دشمن از ابتدای انقلاب تا 9 دی ماه و از 9 دی تا امروز اهدافش بر این بود که مسئولان و قوای 3 گانه درگیر شوند و نتوانند مشکلات کشور را حل کنند.

انتهای پیام/غ

تحریم‌ها،جنگ‌ها و فتنه‌ها نخواهند توانست جلوی پیشرفت ملت ما را بگیرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار