فریاد اعتراض به فتنه گران در اندیمشک طنین انداز شد

امروز، 14 دی ماه مردم شهیدپرور و ولایتمدار اندیمشک علیه فتنه گران و آشوبگران راهپیمایی کردند.

اندیمشکی ها در اعتراض به فتنه گران به پا خواستند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مردم فهیم و شهید پرور شهرستان اندیمشک، امروز با حضور خود در راهپیمایی 14 دی ماه با آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تجدید پیمان کردند و تنفر خود از رژیم صهیونسیتی و دشمنان ایران اسلامی را فریاد زدند.

هزاران نفر از مردم اندیمشک با سر دادن شعارهای مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، به جهانیان نشان دادند که همیشه پشتیبان رهبر و ولایت فقیه و انقلاب اسلامی هستند و اجازه نمی دهند دشمنان با ایجاد آشوب و فتنه میان مردم تفرقه و دشمنی ایجاد کنند.

در پایان این راهپیمایی حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی نوری، امام جمعه اندیمشک از حضور پرشور مردم این شهرستان تشکر کرد و گفت: به دشمنان اجازه نمی دهیم با ایجاد فتنه در کشور تفرقه و آشوب در کشور ایجاد کنند.

همچنین فریدون حسنوند، رییس کمسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دشمن باب ایجاد فتنه و آشوب میخواهد شکست داعش در منطقه و شکست رژیم صهیونیستی در فلسطین را جبران کند، ولی بدانند با وحدتی که مردم ایران دارند، نمی توانند به اهداف شوم خود برسند.

وی تصریح کرد: مشکلات مردم را پیگیری می کنیم و سعی بر رفع بیکاری جوانان داریم و از ایجاد گرانی جلوگیری می نماییم.

حسنوند در پایان از حضور پرشور مردم حماسی و شهیدپرور اندیمشک در انی راهپیمایی تشکر وقدردانی کرد.

راهپیمایی با حضور فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و مسئولان محلی و خیل عظیم مردم شهرستان اندیمشک از مسجد شهید محمدی تا میدان امام این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/گ

راهپیمایی علیه فتنه گران در اندیمشک برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.