مسئولان به مطالبات به حق مردم پاسخگو باشند

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت:مردم برای دفاع از مرز و خاک ایران از همه چیز خود خواهند گذشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛نماینده، ولی فقیه در استان در پایان راهپیمایی مردم یاسوج علیه آشوبگران با تقدیر از مردم غیور استان گفت:آن‌هایی که دچار خود فریبی شده اند بدانند که مردم برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مرز‌ها و شهر‌ها و خاک خود از هیچ چیزی دریغ نخواهند کرد چرا که کشور ایران کشور پاک زاده‌ها بوده است.


آیت اله ملک حسینی با بیان اینکه آنانی که دست به چنین کاری زدند قطعا پاک زاده نیستند ادامه داد:خوی استکباری هرگز اجازه نمیدهد شعار‌های پاک از زبان انسان‌های مظلوم خارج شود.


نماینده، ولی فقیه در استان با بیان اینکه زمان انتخاب شده و مکان انتخاب شده برای اعتراض ها درست نبود اضافه کرد: اف بر این‌ها که این صدا‌ها را در گلو خفه کردند و شعار‌های زشت را جایگزین کردند و بار دیگر حق این مردم بر گردن این‌ها افتاد.


آیت اله ملک حسینی خطاب به فریب خوردگان حوادث اخیر افزود:خیال می‌کنید به دفاع از حق محرومان و مظلومان برخاسته اید؟ چگونه میتوان نوکری بیگانه را کرد و خدمت به وطن حساب کرد، آنچنان شما را تحریک کردند که پرچم ایران یعنی نشان عزت کشور را آتش میزنید، حیف است کسی ایرانی باشد در ایران زندگی کند آب ایران را بخورد، اما بی غیرت در برابر آرمان ها‌ی این ملت باشد.


نماینده، ولی فقیه در استان با انتقاد از قانون مالیاتی در کشور هم گفت: از کارگران و کارمندان مالیات می‌گیرند چرا از کسانی که ثروت‌های افسانه‌ای دارند مالیات دریافت نمی‌شود.


آیت اله ملک حسینی از رواج تبعیض‌ها انتقاد کرد و ادامه داد: فقرو بیکاری می‌تواند قابل توجیه باشد، اما تبعیض را نمی‌توان توجیه کرد.


نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری تحقیر مردم را نیز ناشایست عنوان کرد و ادامه داد: آمارها، وعده‌ها و امید‌ها باید به صورت روشن تبیین شود و کاذب نباشد که مردم کشور ما هوشیار هستند.


وی از برخی تبعیض‌ها و نابرابری‌ها در نحوه گزینش ادارات و سازمان‌ها انتقاد کرد و افزود: کسانی هستند که در برخی آزمون‌های استخدامی شرکت کردند، اما در برابر این نابرابری‌ها حقشان ضایع شد و گزینش افراد براساس شاخص‌ها و صلاحیت‌ها پیاده نشده است.


وی گفت: اعتراض‌هایی که از سوی مردم اعلام شد خطاب به کسانی بود که مدعی آرمان‌های انقلاب بودند ولی به آنهاعمل نمی‌کردند.


وی خطاب به مسئولان گفت: بی اعتنایی به حقوق مردم موجب ایجاد نفرت می‌شودچراکه مردم می‌بینند جریمه‌های بزرگ برای جرم‌های اندک و جریمه‌های کوچک برای جرم‌های بزرگ است.


آیت الله ملک حسینی با اشاره به اینکه نظارت نداشتن به موقع موجب اختلاس و فساد می‌شود افزود: قوه قضائیه دیده بان نظام است و باید عملکرد مسئولان را به طور مداوم رصد کند.


وی با اشاره به اختلاس‌های اخیر در برخی از بانک‌های خصوصی ادامه داد: مردم پول‌های خود را در بانک‌ها پس انداز نمی‌کنند بلکه با اعتماد به کشور پس انداز می‌کنند.


آیت الله ملک حسینی افزود: مردم معترض زمانی که فهمیدند دست نشانده‌های غربی در پشت این اعتراضات هستند کنار کشیدند.


نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری خطاب به کسانی که در آشوب‌های اخیر بودند گفت: ای کسانی که فریب خوردید مگر شرایط کنونی ایران را درک نمی‌کنید در مرزها از شمال تا جنوب گروه‌های تروریستی القاعده، طالبان، داعش، جندالله و چندین گروه دیگر به حیات خود ادامه می‌دهند.


وی ادامه داد: مدرسه‌هایی آل‌سعود باز کرده و طلابی را تربیت می‌کند برای شیعه کشتن اینها در مرزها ما هستند و هر لحظه می‌خواهند به ما حمله کنند ولی سپرنامرئی از نصیحت‌های رهبر، دفاع نرم‌افزاری و سپر نظامی برخواسته از غیرت سپاه و ارتش در مرزهای غربی اجازه این حمله‌ها را نمی‌دهند.


نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: اعتراض مردم، خیز علیه مسئولان در اعتراض به فقر نبود بلکه خیز انقلاب علیه کسانی بود که مدعی انقلاب بودند اما هیچ کاری نکردند،این فریاد مردم علیه همه مسئولانی است که باید اصلاح شوند.


آیت‌الله ملک‌حسینی بیان کرد: مردم هرگز نگاه گرایشی نخواهد داشت و دولت‌ها را تفکیک نمی‌کنند نگاه آنها به حاکمیت است اگر گفته شود مشکلی قابل حل نیست می‌پذیرند اما هرگز باندبازی،سهم‌خواهی، اختلاس ، تبعیض‌ها و تحقیرها را نمی‌پذیرند.


آیت‌الله ملک‌حسینی عنوان کرد: چرا مسئولان گاه پنهان می‌شوند و وقت شنیدن انتقاد را ندارند کدام یک از ما تا به امروز گفته‌ایم اعتراض حق است اینها نفرت می‌آورند این حرف‌ها را نمی‌گویم که تحریک کنیم اما این سخنان حرف‌هایی است که تذکر داده می‌شود و مسئولان جدای از مردم نیستند.


وی از دستگاه قضایی خواست به صورت جدی با اغتشاش گران و کسانی که دچار این فریبکاری شدند برخوردکند.

انتهای پیام/د

فریاد مردم علیه همه مسئولانی است که باید اصلاح شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.