سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌کند:

سومین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی

سومین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی ۱۸ دی ماه ۹۶ با حضور مقامات، مدیران و متخصصان این حوزه در سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود.

روابط عمومی////سومین دوره جایزه ملی مدیریت انرژیبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  بنابر خبر دریافتی،  این جایزه بر اساس تفاهم نامه  ما بین "سازمان مدیریت صنعتی"، "سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره وری انرژی برق"، "شرکت بهینه سازی مصرف سوخت"، " ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری" و "سازمان ملی استاندارد ایران" طراحی و اجرا می‌شود.

بیش از ۶۰ نفر از متخصصان در رشته‌های مرتبط در قالب تیم‌های ارزیابی و با صرف بیش از ۱۶۰۰ نفر ساعت کار، در کنار اعضاء کمیته‌های راهبری و علمی این فرایند را به انجام رسانده اند.

بر اساس امتیازات کسب شده، به ۲۸ شرکت منتخب که در ۳۷ موضوع مستقل در این دوره از جایزه شرکت داشته و تمامی مراحل را گذرانده اند، در حوزه‌های ”فرایند‌های انرژی بر“و ”پروژه‌های کاهش مصرف انرژی“، گواهینامه تخصصی، لوح افتخار، تندیس و نشان اعطا می‌شود.

متقاضیان این جایزه، صنایع شاخص در شاخه‌های مرتبط با استاندارد‌های معیار مصرف را در بر می‌گیرد که می‌توان به صنایع پتروشیمی، سیمان، تایر و تیوب اشاره کرد.

صنایعی که برای آن‌ها از طریق سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد معیار مصرف انرژی تدوین شده می‌توانند متقاضی شرکت در این جایزه باشند. انطباق با استاندارد معیار مصرف به عنوان حداقل قانون و الزام برای محدودیت در مصرف، اصلی‌ترین بخش الگوی ارزیابی این جایزه است.

انتهای پیام/

دوره ملی جایزه مدیریت صنعتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار