پایان اسکان موقت زلزله زدگان روستای شیخ صله کرمانشاه

عملیات اسکان موقت روستای شیخ صله کرمانشاه با تلاش جهادگران سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی و باهمکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  هنری ، سرپرست سازمان بسیج سازندگی استان گفت : ۴۶ کانکس سیار، ۱۵ باب سرویس بهداشتی و۱۰باب حمام نیز با کمک خیران در اختیار مردم زلزله زده روستا قرار گرفت و همچنین با کمک گروه های جهادی سرویس بهداشتی و حصار بیش از ۳۰منزل نیز تعمیر و بازسازی شد.

وی افزود: در مدت 30 روز، ۱۹۸ کانکس با توجه به لیست ارزیابی بنیاد مسکن در این روستا نصب و تکمیل شد.


هنری با بیان اینکه تاکنون درعملیاتهای امداد و نجات، اسکان اضطراری، اسکان موقت و کمک به اسکان دائم در هر مرحله بصورت دوره ای حدود ۳۰ نفر از گروه های جهادی عمرانی خراسان جنوبی به منطقه اعزام شدند گفت: هم اکنون نیز گروه های جهادی شهرستان درمیان در منطقه حضور دارند.

سرپرست سازمان بسیج سازندگی استان از آغازعملیات اسکان دائم و ساخت خانه های زلزله زدگان روستای شیخ صله در آینده نزدیک خبر داد و افزود: مردم می توانند هدایای های خود را به مراکز جمع آوری کمک ها در سپاه استان و نواحی مقاومت بسیج شهرستان ها تحویل و یا به شماره حساب ۵۱۵۱۶۲۸۴۳۸۰۱۱ نزد بانک سپه واریز کنند.


هنری گفت: در کنار گروه های جهادی اکیپ های پزشکی به همراه دارو، روحانی و فعالان فرهنگی نیز به روستا اعزام شدند که با برقراری برنامه های فرهنگی ویژه برای مردم و بخصوص نوجوانان و دانش آموزان زمینه شادابی و پویای روستا را فراهم کردند.


کمک رسانی و بازسازی روستای مرزی شیخ سله از توابع شهرستان ثلاث باباجانی کرمانشاه با حدود 500 خانوار جمعیت به سپاه خراسان جنوبی و شمالی واگذار شده است.
انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.