آیت الله مکارم شیرازی:

حوادث اخیر خدشه‌ای به انقلاب وارد نمی کند/ مشکلات معیشتی مردم از سوی مسئولان مورد پیگیری قرار گیرد

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حوادث اخیر کشور،گفت:بنای انقلاب محکم‌تر از آن است که با این‌گونه اقدامات خدشه‌ای به آن وارد شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی غروب شنبه در جمع تعدادی از طلاب حوزه‌های علمیه در مسجد امیرالمؤمنین(ع) در سخنانی با تقدیر از حضور حماسی مردم در دفاع از کشور و انقلاب، اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های اعلام شده معلوم شد حوادث اخیر از قبل برنامه‌ریزی شده بوده است و دشمنان از فرصت اعتراض مردم در بیان مطالبات و دغدغه‌هایشان سوء استفاده کرده و به دنبال مقاصد شوم خود بودند.

وی بیان داشت: آمریکایی‌ها و دشمنان انقلاب تحلیل درستی از وضعیت کشور و وفاداری مردم به انقلاب اسلامی ندارند و فکر می‌کنند اگر حرکتی در گوشه‌ای از کشور رخ دهد پایه‌های انقلاب متزلزل می‌شود در حالی که بنای انقلاب محکم‌تر از آن است که با این‌گونه اقدامات خدشه‌ای به آن وارد شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم بیان داشت: مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور باید از سوی مسئولان مورد پیگیری قرار گیرد.

انتقاد از عدم کنترل فضای مجازی

آیت الله مکارم شیرازی  با اشاره به معضلات فضای مجازی در کشور ابراز داشت: از دو سال پیش بنده در زمینه مفاسد و مشکلاتی که فضای مجازی با خود به همراه دارد تذکراتی دادم اما متأسفانه توجهی بدان نشد و در این حوادث اخیر شاهد بودیم که همین فضای مجازی دامن مسئولان را گرفت.

وی فضای مجازی را لجنزار توصیف کرد و اضافه کرد: تا وقتی که فضای مجازی ساماندهی نشود وضع همین‌گونه خواهد بود و به تعبیری ما برده آنان خواهیم بود و دشمنان می‌توانند با یک فراخوان عده‌ای را با خود همراه کرده و مشکلاتی را ایجاد کنند.

وی عنوان کرد: وقتی مسئولان فضای مجازی را محدود کردند فتنه نیز به همان اندازه فروکش کرد و موجب بازگشت آرامش به کشور شد.

این مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: در این شرایط وحدت باید مورد توجه قرار گیرد و همه گروه‌ها و جناح‌ها در زمانی که کشور و انقلاب نیاز به حمایت دارد می‌بایست وارد میدان شوند که این وحدت در حوادث اخیر نیز موجب جمع شدن فتنه دشمنان شد اما باید توجه داشته باشیم که این فتنه پایان نخواهد داشت.

وی عنوان کرد: ملت ایران انقلاب خود را به آسانی به دست نیاورده است و برای حراست از آن تمام تلاش خود را به کار خواهد بست و در این فتنه اخیر هم دشمنان شکست خوردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۶ دی ۱۳۹۶
بهترین مقدسات مثل پرچم مورد هجوم قرار گرفت.