دعوت شورای شهریزد از مردم برای حضور در راهپیمایی فردا

شورای شهر یزد از مردم برای شرکت گسترده در راهپیمایی فردا برعلیه فتنه گران و دشمنان انقلاب دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ دعوت نامه ی شورای شهر یزد از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی فردا برعلیه فتنه گران و دشمنان به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم تاریخ، بهترین گواه است که ایران اسلامی، همواره در فصل زمستان، با گرمای اتحادوهمدلی ملت فهیم خود، بهار را به معنای واقعی آن که با رویش، شکوفایی، بالندگی و شور ونشاط همراه است، تجربه کرده است.

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷، حماسه نهم دیماه ۱۳۸۸ و پشتیبانی مقتدرانه مردم از نظام جمهوری اسلامی در صحنه‌های مختلف انقلاب، بهترین شاهد بر این مدعاست.

اینک که ملت فهیم و غیور میهن عزیزمان با حضور آگاهانه و به موقع خود در صحنه دفاع از حیثیت کشور و حرمت پرچم مقدس، نقش شوم دشمنان را نقش بر آب نمودند، شورای اسلامی شهر یزد نیز از مردم شریف و متدین و انقلابی دارالعباده یزد دعوت می‌نماید تا با حضور در راهپیمایی فتنه شکن و دشمن کوب روز یکشنبه مورخ ۱۷ دیماه بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تجدید پیمان نموده و نام این سامان را همچون گذشته در تاریخ انقلاب اسلامی بلندآوازه نمایند.

بدیهی است توجه به خواست و نظر مردم و فراهم آوردن بستری قانونی برای طرح گلایه‌ها و اعتراضات، همدلی جامعه و وحدت عمومی بین جناح‌های مختلف سیاسی علاقه‌مند به حفظ و تقویت نظام جمهوری اسلامی که از وظایف اولیه مسئولین است را به دنبال دارد.
بی تردید تجلی این وحدت و یکپارچگی در روز یکشنبه، بیش از گذشته، توجه و عزم مسئولان را به رسیدگی بهتر به مشکلات و رفع دغدغه های، ولی نعمت خود در زمینه‌های مختلف به ویژه مسائل اقتصادی و اجتماعی متمرکز و معطوف می‌سازد.

والسلام علی عبادالله الصالحین شورای اسلامی شهر یزد


انتهای پیام/ ا

فردا روز بصیرت مردم دارالعباده یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار