معاون برنامه ‌ ‌ريزي و امور عمراني فرمانداري ملایر:

لزوم توجه به تبلیغات مبل و منبت ملایر

معاون برنامه ‌ ‌ريزي و امور عمراني فرمانداري ملایرگفت: تبلیغات ومعرفی ورونق مبل ومنبت ملایر باید به صورت گسترده ای انجام شود.

تبلیغات و معرفی مبل و منبت ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد حامدی‌نژاد معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ملایر با بیان اینکه ملایر دارای پتانسیل‌های گردشگری بسیاری است،گفت: می‌توانیم در ایامی که گردشگران در شهرستان حضور دارند، آن‌ها را به درستی معرفی کرده و زمینه حضور بیشتر افراد را در شهرستان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه ثبت ملایر به‌عنوان شهر ملی منبت در کشور توفیق بزرگی بود که ماحصل زحمات همه فعالان این حرفه است، اظهار کرد: این نشان متعلق به فرد خاصی نیست بلکه به همه شهرستان تعلق دارد و باید همگی در حفظ، پیشبرد و شناساندن این حرفه به کشور فعال باشیم.

حامدی‌نژاد خاطرنشان کرد: باید برای این امکانی که برای ملایر فراهم آمده، طوری برنامه‌ریزی کنیم تا همه بخش‌های شهرستان بتوانند استفاده کنند.

وی گفت: این تبلیغات و حضور گسترده مردم در شهرستان منجر به تولید شغل و درآمد خواهد شد و در شکل‌گیری آینده‌ای روشن برای شهرستان بسیار تأثیرگذار است و سبب رونق اقتصادی منطقه می‌شود.

معاون فرماندار ملایر با بیان اینکه نخستین تجربه تبلیغات این هنر صنعت را در جشنواره ملی مبل و منبت تجربه کردیم، ادامه داد: به طور قطع نواقصی در کار‌ها بوده است، اما باید با همدلی و همراهی سعی کنیم این نواقص را رفع کنیم و هر سال بهتر از سال قبل ظاهر شویم.

وی خواستار برنامه‌ریزی برای تبلیغات این شاخه از صنایع دستی در سطح گسترده شد تا ضمن شناسایی ملایر زمینه برای حضور چشمگیر گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان فراهم شود.

حامدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: بانک‌ها در سطح شهرستان با تمام توان در بحث پرداخت تسهیلات برای اشتغال وارد شده و کمک کنند تا مشکلات مرتفع شود.

وی با بیان اینکه پیگیری‌هایی برای بحث اشتغال در ملایر صورت گرفته است، اظهار کرد: در استان همدان و به ویژه ملایر فعالیت‌های مناسبی برای ارائه ایطرح اشتغال‌زاییی و پرداخت تسهیلات مناسب درحال انجام است.

معاون فرماندار ملایر تصریح کرد: در ملایر هم از نظر تعداد و هم از نظر کیفیت طرح‌های ارائه شده وضعیت خوبی در سطح استان داریم، اما کافی نیست و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تلاش خود را مضاعف کنند.

وی با اشاره به اینکه پیگیری کردن اشتغال به ویژه برای جوانان جدای از وظیفه اداری یک وظیفه شرعی نیز برای مدیران دستگاه محسوب می‌شود، گفت: با توجه به ضرورت اشتغالزایی، بانک‌ها می‌توانند با پرداخت تسهیلات نقش مؤثری در کمک به دولت داشته باشد.

 انتهای پیام/ب

رونق مبل ومنبت در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.