اختصاص تسهیلات برای اشتغالزایی در مناطق روستایی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت : 12 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی در مناطق روستایی و محروم، در مجلس تصویب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ علی قربانی نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، رازو جرگلان ، گرمه و جاجرم درمجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید و بررسی مشکلات مردم روستای بیدک بجنورد گفت: با موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی، یک و نیم میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای اشتغال در نواحی روستایی و شش هزار میلیارد تومان هم توسط بانک های عامل ( در مجموع 12 هزارمیلیارد تومان) با بهره چهار وشش درصد به این امر اختصاص یافت.

وی افزود: هزار میلیارد تومان هم برای آبرسانی مناطق روستایی از محل صندوق توسعه ملی و هزار میلیارد دیگر نیز برای آبیاری نوین مناطق روستایی درلایحه بودجه تخصیص یافت.

قربانی گفت: مقرر شد که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز از طریق اپراتورهای ایرانسل، مشکلات آنتن دهی نواحی روستایی را پیگیری و برطرف کند.

وی همچنین گفت: چهار میلیون تن قیر رایگان در لایحه بودجه برای آسفالت خیابان ها و معابر در نظر گرفته شد که 40 درصد آن برای معابر داخل روستاها و جاده های بین روستایی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: تا پایان سال آینده همه نقاط استان نیز از نعمت گاز بهره مند می شود.

انتهای پیام/آ

تسهیلات مصوب مجلس برای اشتغالزایی در مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.