مصوبه مجلس درخصوص بیمه هنرمندان هنوز ابلاغ نشده است

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: هنوز مصوبه مجلس درخصوص بیمه هنرمندان به ما ابلاغ نشده است، مجلس آن را مصوب کرد سپس به شورای نگهبان رفت تا در صورت نیاز اصلاحاتی در آن انجام شود اما هنوز برای اجرایی شدن به دولت ابلاغ نشده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جعفر جعفرصالحی در خصوص بیمه هنرمندان صنایع‌دستی اظهار کرد: هنوز این مصوبه مجلس به ما ابلاغ نشده است، مجلس آن را مصوب کرد سپس به شورای نگهبان رفت تا در صورت نیاز اصلاحاتی در آن انجام شود اما هنوز برای اجرایی شدن به دولت ابلاغ نشده است.

وی افزود: از زمان دقیق ابلاغ این مصوبه اطلاعی نداریم اما خوشبختانه این موضوع مصوب شده است؛ این کار وظیفه ما است تا برای هنرمندان این کار را انجام دهیم و آمادگی پیاده‌سازی این طرح را داریم، همان‌طور که تشکیل پرونده برای بارگذاری اطلاعات در سامانه انجام شده است.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان خاطرنشان کرد: اخیراً صحبت‌هایی انجام شده مبنی بر اینکه به مرور یک سری اولویت‌هایی مشخص شود و اسامی هنرمندان آماده شود تا به محض اینکه این قانون ابلاغ شد، شروع به انجام کار کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

هنرمندان صنایع‌دستی چشم انتظار بیمه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.