علیخانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

خودداری شهرداری از ارائه گزارش‌ تصرف‌ یک اردوگاه‌/ معاونت حقوقی شکایت‌ کند

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تصرف یک اردوگاه متعلق به شهرداری توسط یکی از دستگاه‌های کشوری گفت: شهردار تهران تاکنون این موضوع را به ما اطلاع نداده است و ما بعد از 3 ماه از آن مطلع‌ شده‌ایم.

خودداری شهرداری از ارائه گزارش‌ تصرف‌ یک اردوگاه‌/ معاونت حقوقی شکایت‌ کندمحمد علیخانی‌ عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تصرف‌ غیرقانونی‌ اردوگاه‌ شهید‌ میرحسینی‌ در منطقه 22 توسط یکی از دستگاه‌های کشوری اظهار کرد: این اردوگاه‌ که متعلق به شهرداری تهران است، به همراه همه ساختمان‌ها و امکانات و تجهیزات درون آن تصرف‌ شده است.

رئیس کمیسیون حمل ونقل و ترافیک شورای شهر تهران با بیان اینکه طی تذکری از شهردار تهران خواسته‌ایم گزارشی در مورد این اتفاق بدهد، ادامه داد: شهردار باید این موضوع را به شورا اعلام می‌کرد، نه اینکه ما بعد از 3 ماه از طریق منبعی خارج از شهرداری مطلع‌ شویم‌.

علیخانی‌ با بیان اینکه کاربری این اردوگاه‌ طی توافقی بر عهده شهرداری و سازمان اوقاف بوده است، بیان کرد: در تبادلی شهرداری برای این زمین‌ اوقاف‌ پروانه ساختمان صادر کرده بود‌ و اکنون مالک این اردوگاه شهرداری است‌ که به صورت غیرقانونی‌ تصرف شده است.

وی با اظهار تأسف از اینکه شهرداری گزارشی در این خصوص به شورا نداده است، تصریح کرد: باید معاونت حقوقی شهرداری از دستگاهی که این کار را کرده، شکایت کند.

انتهای پیام/

لزوم ارائه گزارش درباره تصرف اردوگاه شهید میرحسینی از سوی شهرداری تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار