معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد:

سیستان و بلوچستان رتبه نخست کمک‌های نقدی به ایتام کشور را کسب کرد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: این استان با ۹۰ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال کمک‌های نقدی حامیان ایتام در ۹ ماهه امسال رتبه نخست کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمود میرامامی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: میزان کمک‌های نقدی جمع آوری شده در مدت مشابه پارسال با ۵۳ میلیارد و ۵۴۴ میلیون ریال رشد ۶۹ درصدی را نشان می‌دهد.

میرامامی افزود: هم اینک ۳۳ هزار و ۸۱۳ یتیم و فرزند محسنین در سیستان و بلوچستان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان هستند که از این تعداد ۱۶ هزار و ۱۳۴ نفر توسط ۳۱ هزار و ۲۰۴ حامی حمایت می‌شوند.

وی ادامه داد: اکرام ایتام و محسنین با هدف حمایت از کودکان بی سرپرست و نیازمند توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: خیران در این طرح حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و غیر یتیم را بر عهده می‌گیرند و به صورت ماهانه مبلغی را به حساب آنان واریز می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه دین مبین اسلام سفارش زیادی بر کمک به محرومان کرده است گفت: خیران و حامیان نیکوکار می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در این امر خداپسندانه شرکت و کمک‌های خود را به دست ایتام و نیازمندان واقعی جامعه برسانند.

انتهای پیام/ع

جمع آوریکمک‌های نقدی مردم سیستان وبلوچستان به ایتام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار