اغتشاشات دلفان؛

۴ میلیارد ریال میزان خسارت اغتشاش گران به شهرستان دلفان

فرماندار دلفان با اشاره به اغتشاشات و درگیری‌های اخیر شهرستان گفت: اغتشاش‌گران حدود ۴ میلیارد ریال به اموال عمومی، بیت المال و مردم در شهرستان خسارت وارد کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  جعفر طولابی، با اشاره به خسارت حدود چهار میلیارد ریالی اغتشاش‌گران به اموال عمومی مردم و بیت‌المال در شهرستان دلفان، اظهار داشت: هنوز برآورد کارشناسی کاملا مشخصی در این خصوص انجام نشده است، اما شیشه‌های ساختمان فرمانداری، خسارت به کیوسک‌های راهنمایی و رانندگی و تلفن‌های همگانی و بخشی از ابنیه شهرداری، خسارت به برخی شعب بانک‌های شهرستان و خودپرداز‌ها از جمله خساراتی بوده که اغتشاش گران به بیت المال شهرستان وارد کرده اند.

وی با اشاره به خسارات وارده به اموال عمومی مردم عنوان کرد: اغتشاش گران در جریان اغتشاشات شهرستان یک دستگاه آمبولانس شخصی را نیز به آتش کشیدند و شیشه‌های یک دستگاه پراید را شکستند.

فرماندار دلفان با اشاره به دستگیری تعدادی از عوامل اغتشاش و درگیری‌های شهرستان و در دست رسیدگی بودن پرونده‌های آنان خاطرنشان کرد: کسانی که در این درگیری‌ها نقش اساسی نداشته‌اند با قرار وثیقه آزاد خواهند شد.

طولابی با اشاره به اینکه تعدادی از لیدر‌های اغتشاشات شهرستان بومی و برخی نیز غیر بومی بوده اند تصریح کرد: تمامی عوامل اغتشاشات و درگیری‌های شهرستان شناسایی شده اند، برخی از آنان دستگیر و تعدادی نیز متواری شده‌اند که نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی در حال ردیابی برای دستگیری افراد متواری هستند.

فرماندار دلفان با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی برعلیه اغتشاش گران، عنوان کرد: خوشبختانه ملت ایران با آگاهی و بصیرت راه خود را از فتنه گران و آشوبگران جدا کردند، زیرا با حمایت‌های آشکار استکبار از اغتشاشگران مشخص شد که حوادث اخیر یک توطئه برنامه‌ریزی ازسوی دشمنان انقلاب بوده است.

انتهای پیام/د

اغتشاش‌گران ۴ میلیارد ریال خسارت به شهرستان دلفان وارد کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار