فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ؛

با قانون شکنان برخورد قاطع می شود

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی در راستای ایجاد نظم و امنیت در جامعه با قانون‌شکنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

با قانون شکنان برخورد قاطع می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سردار منوچهر امان اللهی در مراسم صبحگاه عمومی که در ستاد فرماندهی انتظامی کرمانشاه برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و ایجاد امنیت در جامعه محسوب می‌شود.

وی افزود: پرسنل جان برکف ناجا به صورت شبانه‌روزی در تلاشند تا عده‌ای هنجارشکن نتوانند آرامش جامعه و امنیت عمومی را مختل کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه مردم را بهترین همراه پلیس در اجرای ماموریت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت تمام آحاد جامعه باید دست به کار شوند و نیروی انتظامی را یاری کنند.

امان اللهی با بیان اینکه امروز امنیت در جامعه مردم محور شده، گفت: به منظور پیشگیری از وقوع جرم باید مردم را به خوبی با جرائم و راه‌های پیشگیری از آن آشنا کنیم.

وی آموزش را بهترین راهکار برای جلوگیری از بروز جرم دانست و عنوان کرد: نیروی انتظامی علاوه بر برخورد با قانون شکنان، بحث آموزش همگانی به منظور پیشگیری از وقوع جرم را نیز در دستور کار دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: بدون شک آموزش‌های پلیس به تنهایی برای کاهش جرم در جامعه کافی نیست، از این رو دستگاه‌های فرهنگی باید در کنار نیروی انتظامی قرار گیرند.

امان اللهی با بیان اینکه میزان وقوع جرم در جامعه روبه کاهش است، ادامه داد: روند کاهشی بسیاری از جرائم همچون جرائم رانندگی را می‌توان ناشی از اقدامات فرهنگی و آموزشی پلیس در سال‌‎های گذشته دانست.
 
انتهای پیام/پ
 

برگزاری مراسم صبحگاه عمومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار