برگزاری لیگ برتر والیبال باشگاه‌های مردان کشور فردا با ۳ دیدار در مازندران

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان کشور عصر فردا با میزبانی دو نماینده مازندران در شهر‌های ساری وآمل پیگیری خواهد شد و همزمان شهرآورد مازنی‌ها نیز در رقابت‌های لیگ دسته یک در بابلسر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور جام شهید محسن حججی چهارشنبه ۲۰ دی ماه  از ساعت 15 در نخستین دیدار تیم ساری ۲۱ در سالن ورزشی سیدرسول حسینی این شهر میزبان تیم رده دومی شهرداری تبریز است.

شاگردان بهزاد محمدی در تیم ساری ۲۱ پس از پشت سرگذاشتن حواشی زیاد و لغو بازی شهرآورد هفته گذشته برابر کاله مازندران درحالی از تیم شهرداری تبریز میزبانی خواهد کرد، که در دیدار رفت با نتیجه ۳ برصفر به حریف تبریزی باخته بود.

شاگردان عادل بناکار در تیم شهرداری تبریز این هفته برای قطعی شدن صعودشان به مرحله حذفی این مسابقات، صعود خود به این مرحله را از هم اکنون قطعی خواهد کرد.

تیم شهرداری تبریز هم اکنون با ۱۲ برد و ۳۱ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و در صورت شکست ساری ۲۱ و ناکامی دو تیم شهرداری ارومیه و هاوش گنبد که پنج برد در پرونده کاری خود دارد، صعودش به مرحله پلی آف قطعی خواهد شد.

درمقابل تیم ساری ۲۱ با ۴ پیروزی و ۱۲ امتیاز در رتبه یازدهم جدول دواردهم تیمی این مسابقات قرار دارد و به دنبال کسب پنجمین برد خود در این فصل است.

محمود گودرزی مدیرعامل باشگاه ساری ۲۱ گفت:که این تیم به دلیل مشکل مالی در دور برگشت رقابت‌های والیبال لیگ برتر نتوانست بازیکنان جدید جذب کند و بازیکنان جدیدش را نیز از دست داد.

وی افزود: انتظار ما این روز‌ها کمک مالی به تیم برای جذب ۳ بازیکن جدید است تا تیم ساری ۲۱ با کسب امتیاز لازم در لیگ بماند و اگر این اتفاق رخ ندهد، قطعا تیم به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند.

انتهای پیام /ر

روز والیبالی مازندران با ۳ میزبانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار