نژاد‌بهرام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

مجلس سهم ارزش افزوده تهران را برگرداند‌

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بیش از 60 درصد منابع مالیاتی از درون شهر تهران تأمین می‌شود، گفت: از مجلس می‌خواهم سهم ارزش افزوده تهران را برگرداند‌.

مجلس سهم ارزش افزوده تهران را برگرداند‌زهرا نژاد‌بهرام‌ عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به سئوالی‌ مبنی بر چگونگی تأمین 100 میلیون دلاری که برای تجهیز آتش‌نشانی توسط مجلس تصویب شد، اظهار کرد: در جلسه اخیری که با آقای لاریجانی‌ داشتیم‌ به خطوط‌ اعتبار‌ی که برای فاینانس‌ در بسیاری از موارد وجود دارد اشاره شد و احتمال دارد که از این محل تأمین شود.

عضو شورای شهر تهران در ادامه با تأکید بر اینکه منابع شهرداری تهران محدود است و بخشی از این منابع و اعتبارات مالی در چالش‌هایی قرار گرفته است که کار را برای شهرداری سخت می‌کند، گفت: یکی از این مباحث موضوع ارزش افزوده شهر تهران است که مبلغ زیادی را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 60 درصد‌ منابع مالیاتی‌ از درون شهر تهران تأمین می‌شود، افزود: از نمایندگان مردم در مجلس می‌خواهم نسبت به وظایفی که بر عهده شهر تهران به عنوان پایتخت اقتصادی و سیاسی کشور است، توجه کنند و سهم ویژه‌ شهر تهران را با در نظر گرفتن این شرایط‌ تأمین کنند.

نژادبهرام‌ در پایان گفت: نمایندگان مردم در مجلس باید این مسائل را برای شهروندان تهرانی در نظر بگیرند و سهم ارزش افزوده شهر تهران را برگردانند.

انتهای پیام/

تأمین بیش از 60 درصد منابع مالیاتی از درون شهر تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار