در آینده نزدیک؛

راه اندازی گمرک منطقه ویژه اقتصادی جهرم/ واردات خودرو رونق می گیرد

مدیرعامل منطقه‌ ویژه اقتصادی جهرم گفت: گمرک این منطقه در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پیام فخرو مدیرعامل منطقه‌ی ویژه اقتصادی جهرم اظهار کرد: قرار است هفته آینده، کارشناسان گمرک از منطقه ویژه اقتصادی جهرم بازدید کرده و اقدامات لازم برای راه‌اندازی گمرک این منطقه انجام شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور معاون وزیر و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم جهرم، در خصوص راه‌اندازی گمرک منطقه ویژه‌ی اقتصادی جهرم، تصریح کرد: بازدید کارشناسان گمرک از موارد مطرح شده در این جلسه بود.

فخرو از برنامه منطقه ویژه اقتصادی جهرم برای واردات خودرو خبر داد و افزود: با توجه به نزدیکی جهرم به بندرعباس یکی از برنامه‌های موردنظر، واردات خودرو از طریق گمرک منطقه ویژه اقتصادی جهرم به کشور است.

مدیرعامل منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی جهرم با ابراز خرسندی از تحقق این مهم، ادامه داد: از فواید استقرار گمرک دراین منطقه رونق صادرات و واردات، بهبود اشتغال و جذب سرمایه‌گذار خواهد بود.

منطقه ویژه اقتصادی جهرم، یکی از پنج منطقه ویژه مصوب در استان فارس، در زمینی به حدود ۳۴۰ هکتار در شهرستان جهرم با گرایش تجاری – صنعتی زیر نظر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حال ساخت است.

انتهای پیام/ن

گمرک منطقه ویژه اقتصادی جهرم راه اندازی می شود

برچسب ها: اخبار فارس ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار