رئیس هیات فوتبال استان قم؛

احتمال کناره گیری تیم فوتبال صبای قم از لیگ دسته یک باشگاه های کشور

رئیس هیات فوتبال استان قم گفت: متاسفانه از نظر مالی این تیم حمایت نمی شود و ادامه این روند، کناره گیری از لیگ را محتمل کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛  کریم بهرامی،رئیس هیات فوتبال استان قم خاطرنشان کرد: ما به عنوان هیات فوتبال هم از این تیم کنار می کشیم و در هفته جاری تکلیف این تیم باید مشخص شود که آیا مسئولان قصد تیم داری در قم را دارند یا نه؟


وی ادامه داد: هیات فوتبال استان قم کارهای اجرایی تیم ها را انجام می دهد و مسئولیت فنی و مالی در قبال آنها ندارد.
بهرامی بیان داشت: از دو سال گذشته تیم صبا با مشکلات مالی زیادی مواجه بوده است، مسئولان اگر قصد تیم داری در قم را ندارند یا باشگاه را منحل و یا واگذار کنند.


رئیس هیات فوتبال استان قم خاطرنشان کرد: تیم صبا متعلق به جوانان قم است ونباید مورد بی مهری قرار بگیرد، تیم امسال روی زمین مانده بود و هیات فوتبال ناچار آن را بلند کرده و کارهای آن را انجام داد.
بهرامی خاطرنشان کرد: عده ای انتقاد دارند چرا هیات فوتبال تیم داری می کند ما می گوییم شما بیایید تیم داری کنید ما
حمایت می کنیم، ولی برخی تنها دنبال بهانه تراشی هستند.


تیم فوتبال صبای قم هم اکنون با 10 امتیاز در رده هفدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک باشگاه های کشور قرار دارد و این تیم همراه با تیم فوتبال راه آهن از گزینه های سقوط هستند. این تیم در فصل جاری پنج سرمربی را برکنار کرد و اکنون بدون سرمربی می باشد.


تیم فوتبال صبای قم روز یکشنبه هفته جاری در ورزشگاه یادگار امام راحل قم با نتیجه 4 بر 1 از آلومینیوم اراک شکست خورد.
وی همچنین از آمادگی هیات فوتبال برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال در قم خبر داد و گفت: روز پنجشنبه هفته جاری تیم فوتسال هیات فوتبال قم با مقاومت البرز و آتلیه طهران قم با شهرداری ساوه در قم بازی دارند که هر دو مسابقه در سالن شهید حیدریان قم ترتیب خواهد یافت.


بازی دو تیم فوتسال هیأت فوتبال قم و مقاومت البرز ساعت 14 و آتلیه طهران قم و شهرداری ساوه ساعت 16در قم برگزار می شود.

انتهای پیام/ت

آمادگی هیات فوتبال برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار