رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ازامسال طرح همیار گردشگردر ۲۸ مدرسه زنجان اجرایی می‌شود..

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ شعبانی رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طرح همیار گردشگر در ۲۴ مدرسه استان زنجان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای دوره آموزشی طرح همیار گردشگر در تعدادی از مدارس برگزار می‌شود، افزود: امسال برای ۱۲ مربی در آموزش و پرورش نواحی یک و ۲ این دوره برگزار شده تا این افراد با حضور در این مدارس مجری این طرح را اجرایی کنند.

شعبانی گفت:مدارس فعال که دارای دانش‌آموزان و خانواده‌های علاقه‌مند به فعالیت‌های خارج از درس هستند، در این طرح مشارکت داده می‌شوند.

وی  خاطر نشان کرد: بر این اساس پیش‌بینی می‌شود، ۳۳۰ دانش‌آموزان در عنوان همیار گردشگر در استان زنجان فعالیت کنند.

این مقام مسئول هدف از اجرای طرح همیار گردشگر را انتقال فرهنگ گردشگری به دانش‌آموزان و شناخت موقعیت جغرافیایی برای آنان خواند و افزود: در قالب این طرح دانش‌آموزان با شهر، شهرستان و استان خود آشنا شده و می‌توانند در طرح‌های گردشگری به عنوان راهنما فعالیت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد مدارس مجری طرح همیار گردشگربراساس سهمیه اعلامی وزارتخانه اجرایی می‌شود، عنوان کرد: در صورت استقبال مدارس در اجرای این طرح تعداد سهمیه افزایش می‌یابد.
انتهای پیام/ر


پیش‌بینی فعالیت بیش از ۳۳۰ دانش آموزدر طرح همیار گرشگری استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.