ایندیپندنت: سطح گفتار ترامپ به اندازه یک کودک ۸ ساله است!

ایندیپندنت اعلام کرد دایره لغات و ساختار جملات رییس جمهور آمریکا به صورت چشمگیری ساده و تکراری است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه ایندیپندنت با استناد به گزارش مرکز گردآوری اطلاعات برخط (factba.se) نوشت: سطح سخنان دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا در حد یک کودک هشت ساله است و او کمترین مهارت‌های گفتاری را در مقایسه با 15 رئیس جمهور پیشین این کشور دارد.

مرکز گردآوری اطلاعات برخط با تحلیل سی هزار کلمه از مصاحبه ها سخنرانی ها و نشست های خبری ترامپ و بررسی آنها اعلام کرد: ترامپ از هفت امتیاز فقط توانسته سه امتیاز کسب کند که کمترین میزان در مقایسه با روسای جمهور پیشین آمریکا از سال 1929 تاکنون است.

به نوشته ایندیپندنت؛ دایره لغات و ساختار جملات ترامپ به صورت چشمگیری ساده و تکراری است به گونه ای که از زمان رئیس جمهور هربرت هوور تاکنون تنزل تا این سطح سابقه نداشته است. در این ارزیابی هشت ویژگی از جمله پیچیدگی ساختار گفتار، تنوع واژگان و رعایت اصول و دستور زبان در گفتار ترامپ ارزیابی شد که وی در همه آنان، پائین ترین رتبه را به دست آورده است.

در این گزارش، ترامپ در مقایسه با 14 رئیس جمهور قبلی در تعداد کلمات چند بخشی، مرکب یا پیچیده نیز کمترین رتبه را به دست آورده است. این روزها که کتاب آتش و خشم مایکل ولف به ویژه در آمریکا به یکی از پرفروشترین کتابها مبدل شده است رسانه ها نیز ابعاد شخصیت ترامپ را بیشتر مورد توجه قرار می دهند.

در انگلیس که دوست سنتی و متحدترین کشور به ایالات متحده آمریکا محسوب می شود نیز مردم بارها با برپایی تظاهرات خشم انزجار خود را از سیاستهای رئیس جمهور آمریکا ابراز کردند. از زمان دعوت نخست وزیر انگلیس از ترامپ نیز گروههای مدنی و فعالان ضد جنگ و نهادهای ضد نژادپرستی و اسلام هراسی بارها خشم و انزجار خود را از این دعوت اعلام و لغو آن را خواستار شدند.

آمریکا بزرگترین سفارت اروپایی خود را در انگلیس دایر کرده است و اکنون مراسم گشایش رسمی ان در انتظار رئیس جمهور امریکاست که گفته می شود تا ماه اینده قراراست وی با حضورخود، ان را افتتاح کند اما مردم انگلیس ضمن مخالفت با حضور رئیس جمهور امریکا اعلام کردند همزمان با حضور ترامپ بزرگترین تظاهرات ضد یک رئیس جمهور را در انگلیس براه خواهند انداخت. پیش‌تر نیز مردم انگلیس با تهیه طوماری با بیش از یک میلیون و هشتصد هزار امضا لغو دعوت از ترامپ و جلوگیری از سفر وی به این کشور را خواستار شدند.

انتهای پیام/

تحلیل گفتار دونالد ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار