شهرداری تهران در هفته ای که گذشت؛

شتاب‌زدگی در طرح جدید ورود به محدوده ترافیک/مترو پایتخت با انجام بیش از ۷.۵ میلیارد سفر رکورد دنیا را شکست

مهمترین اخبار و رویدادهای شهرداری تهران را با یک کلیک مشاهده کنید.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهرداری تهران در هفته ای که گذشت، شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

 

شتاب‌زدگی در طرح جدید ورود به محدوده ترافیک/ اجرای طرح جدید منوط به توسعه حمل و نقل عمومی است


مازیار حسینی معاون ترافیک شهردار سابق تهران با بیان اینکه طرح جدید ورود به محدوده ترافیک پروژه‌ای مفید است، گفت: به نظر من این طرح با عجله اجرا می‌شود و ممکن است با شکست مواجه شود.
 

فراخوان عمومی جذب سرمایه‌گذار در بافت فرسوده طی چندماه آینده

محمد علی نجفی شهردار تهران تمهیدات شهرداری برای تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بافت فرسوده پایتخت را تشریح کرد.

 

3 هزار پلاک فرسوده در محله تختی

سید رضا میرصادقی مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: محله تختی 3 هزار و 502 پلاک دارد که از این رقم 3 هزار پلاک فرسوده است.

 

سکونت 15 درصد جمعیت پایتخت در بافت فرسوده

سید رضا میرصادقی مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت:تاکنون ۴۰ درصد بافت فرسوده تهران و ۱۳/۱ درصد بافت فرسوده کل کشور نوسازی شده است و 15 درصد جمعیت پایتخت در بافت های فرسوده سکونت دارند.

 

کلنگ‌زنی ساختمان جدید پلاسکو در 29 دی ماه

مهدی حجت معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران از کلنگ‌زنی ساختمان 10 طبقه جدید پلاسکو در 29 دی خبر داد و گفت : ساخت ساختمان جدید پلاسکو حدود سه سال طول می‌کشد.

 

نمای ساختمان‌ها استفاده از نردبان نجات را هنگام حادثه دشوار کرده است

مهدی قدیری معاون پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: نمای برخی از ساختمان‌های شهر تهران، استفاده از نردبان نجات را در هنگام حادثه برای ورود به ساختمان دشوار کرده‌ است.

 

اجرای طرح خانه سلامت در سراسر تهران‌ از سال 97

سمانه زمانی مدیر کل سلامت شهرداری‌ تهران با بیان اینکه طرح خانه سلامت پیشگام‌ به صورت آزمایشی‌ در 6 محله‌ تهران انجام می‌شود، گفت: بعد از رفع مشکلات احتمالی از ابتدای سال 97 این طرح در سراسر تهران اجرا خواهد شد.

 

مترو پایتخت با انجام بیش از ۷.۵ میلیارد سفر رکورد دنیا را شکست

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: تعداد سفر با مترو تهران، آذرماه امسال از مرز ۷ میلیارد و ۵۸۷ میلیون سفر گذشت.

 

شرط ورود تاکسی ها به محدوده طرح ترافیک جدید چیست؟

گمانه زنی هایی در خصوص ورود تاکسی ها با اعلام محدوده جدید طرح ترافیک در پایتخت مطرح شده بود که مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شرط ورود تاکسی ها را به محدوده اعلام کرد.

 

زیرگذر‌ گیشا به 28 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

پیروز حناچی معاون فنی و عمرانی‌ شهردار‌ی تهران‌ گفت: تکمیل پروژه زیرگذر گیشا به 28 میلیارد تومان‌ اعتبار نیاز دارد‌ که اگر تامین نشود باید روش خود را در تکمیل پروژه تغییر دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار