هاشمی در پنجمين كنگره حزب همبستگی مطرح کرد؛

عدم موفقیت شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در مدیریت کشور

رئیس شورای شهر تهران گفت: شورای سیاست‌گذاری اصلاحات نتوانسته مدیریت کشور را برعهده بگیرد.

عدم موفقیت شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در مدیریت کشوربه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی‌رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در پنجمين كنگره حزب همبستگی که امروز پنجشنبه 21 دی‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا‌و‌سیما برگزار شد، اظهار کرد: همه خوب می‌دانیم که احزاب در ایران مانند کشورهای پیشرفته سابقه طولانی ندارند و در ایران عمری حدود 100 ساله دارند، احزاب نگرش ایدیولوژیک و سوسیالیستی داشتند و اینگونه تأثیر‌گذار بوده‌اند.

 وی افزود: در سال‌های اخیر، شاهد تأثیرگذاری شواری سیاست‌گذاری اصلاحات بودیم، اما به دلیل شرایط کشور آنگونه که مردم توقع دارند، نتوانسته است مسئولیت مدیریت کشور را به عهده بگیرد.

هاشمی‌رفسنجانی، تصریح کرد: احزاب در کشور ما کارشان پیچیده‌تر است، زیرا باید نقش دین را نیز در نظر بگیرند که مرزهای این کار به‌خوبی مشخص نیست، رشد سیاسی و اقتصادی با هم به طور موزون شکل نگرفته است در نهایت، احزاب باید عدالت را در دستورکار قرار دهند.

رئیس شورای شهر تهران عنوان کرد: از حزب همبستگی ایران اسلامی در خواست می‌کنم که اعتدالی که آیت‌الله هاشمی مدنظر داشتند را رعایت کنند تا بتوانیم تمام مزیت‌های کشور را به‌کار گیریم.

هاشمی‌رفسنجانی افزود: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، 60 سال مجاهدت کردند و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز بیش از 7 بار به زندان افتادند و در مجموعه حدود 5 سال زندان بودند و شکنجه‌های بسیاری کشیدند، ایشان در بُعد صبر و استواری و آینده‌نگری شاخص بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار