استاندار اصفهان اعلام کرد:

20 سال ازآغاز ساخت موزه دفاع مقدس اصفهان می‌گذرد / افتتاح شاید در مهرماه ۹۷

استاندار اصفهان گفت: عملیات ساخت موزه دفاع مقدس اصفهان سال 1376 آغاز شد و در حال حاضر 20 سال از آن می‌گذرد و هنوز مرحله نخست آن به بهره‌برداری نرسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مهرعلیزاده امروز در حاشیه جلسه هیئت‌امنای مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به مدت‌زمان طولانی اجزای طرح موزه دفاع مقدس، بزرگ‌ترین مشکل موجود را کمبود بودجه عنوان  واظهار کرد : در این جلسه تأمین 8 میلیارد تومان از 15 میلیارد تومان موردنیاز اتمام مرحله نخست  را دولت پذیرفت.

رئیس هیئت‌امنای مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس اصفهان ادامه داد: همچنین تأمین مابقی بودجه موردنیاز بر عهده سایر اعضای هیئت‌امنای مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس اصفهان با محوریت اتاق بازرگانی اصفهان گذاشته شد.

وی با تأکید اینکه از تجهیزات مدرن رسانه‌ای در این مرکز بهره‌گیری خواهد شد، اظهار داشت: با چنین فناوری هایی انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت به نسل‌های جدید انقلاب انجام خواهد پذیرفت و نکته حائز اهمیت در این مسئله تغییر محتواهای نمایش در زمان‌های مختلف است که افراد مکرر به این مجموعه مراجعه خواهند کرد.

مهرعلیزاده با اشاره به مرحله بندی‌های این مجموعه، گفت: مرحله نخست و اصلی این طرح به مساحت 8 هزار مترمربع با تدابیری که اندیشیده شد در هفته دفاع مقدس سال آینده یعنی اوایل مهرماه سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از فناوری ‌های مدرن، فرهنگ ایثار و مقاومت را به‌خوبی برای نسل‌های آینده تبیین کنیم.

استاندار اصفهان اظهار داشت: در همین جلسه قرار شد تا برای چگونگی و زمان بهره‌برداری از این مرکز فرهنگی بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و شهرداری اصفهان جلساتی برگزار و توافقاتی انجام شود.

 

انتهای پیام/م 

 

مرحله نخست موزه دفاع مقدس اصفهان مهرماه ۹۷ افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.