سردار کوثری در همایش از شلمچه تا حرم؛

افرادی با پول بیگانگان علیه نظام عمل می‌کنند/ جنایات داعش را هیتلر هم مرتکب نشد

جانشین فرمانده قرارگاه ثارلله سپاه گفت: افرادی با پول بیگانگان علیه نظام اسلامی مقابله می‌کنند و می‌خواهند آن را ساقط کنند.

افرادی با پول بیگانگان علیه نظام عمل می‌کنند/ جنایات داعش را هیتلز هم مرتکب نشدبه گزارش خبرنگار  حوزه  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ محمد اساعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در همایش از شلمچه تا حرم که عصر امروز پنجشنبه 21دی ماه در مسجد قاسم بن الحسن (ع) بزرگراه شهید محلاتی برگزار شد، اظهار کرد: افرادی در این روزها در گوشه‌ای از تهران و شهرهای کوچک  آمده‌اند تا نظام را خدشه‌دار کنند و بعد از آن پروژه براندازی راه بیندازند.
 
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران با بیان اینکه خدا را شاکریم که دشمنان ما از احمق‌ها هستند، ادامه داد: دشمنان هنوز بعد از گذشت 39 سال از انقلاب، ملت و رهبری را نشناختند، در این میان نیز برخی از مسئولین چراغ سبزهایی به آنها نشان می‌دادند، اما نمی دانستند که جوانانی در این مملکت هستند که باید از روی جنازه آن ها رد شد تا حکومت غیراسلامی شود.
 
کوثری ادامه داد: دشمنان از روز اول انقلاب می‌گفتند که 6 ماه دیگر امام خمینی مرحوم می‌شوند و این نظام ساقط می شود، اما دیدند در مقابل توطئه‌هایی که طراحی کردند این ملت با صلابت ایستادند  و به بهترین نحو توطئه‌ها را خنثی می‌کردند.
 
وی با اشاره به اینکه دشمنان توطئه‌ها را یکی پس از دیگری بعد از پیروزی انقلاب عملیاتی کردند، تصریح کرد: آنها وقتی که دیدند نمی توانند کاری کنند، جنگ را به ملت ایران تحمیل کردند.
 
کوثری تصریح کرد: افرادی با پول بیگانگان علیه نظام مقابله می‌کنند و می‌خواهند آن را ساقط کنند.
 
وی با بیان اینکه رزمندگان ما  برای دفاع از حرم آل الله هجرت می‌کنند، ادامه داد: در مقابل رزمندگان ما دشمنان جنایت هایی می کنند که حتی هیتلر آنها را انجام نداد. اما چرا حقوق بشر بین المللی و آمریکایی جلوی این‌ه راا نمی‌گیرد؟ چرا که این‌ها دست پروده آمریکا و عربستان هستند و می‌خواهند بگویند مسلمانان وحشی هستند.
  
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمنان از انسان‌های الهی می ترسند و برای همین است که توطئه می‌کنند؛ آن ها از انسان های بصیر و آگاهی که مسائل را تشخیص می دهند وحشت دارند و در نهایت که می بینند که عرضه ندارند در برابر رزمندگان ما باایستند، جنگ نیابتی را به اسم اسلام به راه می اندازند.
 
کوثری با اشاره به مشکلات امروز کشور خاطرنشان کرد: مشکلات و نارسایی ها از بی تدبیری مسئولان است.
 
وی با اشاره به اینکه امام در زمان حیاتشان از اسلام آمریکایی در مقابل اسلام ناب محمدی نام بردند، افزود: ایشان می‌دانستند که بعضی ها نان اسلام را می خورند و برای فریب مردم از اسلام سو استفاده می‌کنند و در نهایت خود را صاحب اسلام نام می‌برند.
 
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران افزود: مسئولین سیاسی عربستان بر این اساس است که می گویند ما خادم حرمین هستیم ولی عملشان را سیاست های آمریکا مشخص می‌کند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا به مسئولین عربستان، 110 میلیارد دلار تسلیحات می فروشد و اعلام می‌کند که آل‌سعود باید 380 میلیارد دلار در آمریکا سرمایه گذازی کند، ادامه داد: اینها آلت دست آمریکایی ها هستند و زمانی که ما می‌خواهیم روی پای خودمان باایستیم همه شیاطین در راس آن ها آمریکا، صهیونیست و عربستان به مقابله می پردازند.

کوثری در ادامه سخنانش با اشاره به رشادت های مدافعان حرم افزود: شهید همدانی بسیج مردمی در سوریه و عراق به نام دفاع وطنی و حشد الشعبی را راه اندازی کرد که همین ها باعث شکست داعش شدند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه با اشاره به مشکلات مردم در پایان خاطر نشان کرد: از مسئولین می خواهیم مسائل اقتصادی کشور را حل کنند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۲ دی ۱۳۹۶
مردم با بصیرت جلوی دشمنان ایران اسلامی خواهند ایستاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۲ دی ۱۳۹۶
تلاش مسئولان حل اساسی مشکلات کشور است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۴ ۲۲ دی ۱۳۹۶
ملت باید هوشیارانه عمل کند وقدر این نظام را بداند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۱ دی ۱۳۹۶
مرگ بر داعش جنایتکار .
آخرین اخبار