ایجاد ۷ هزار و ۶۵۴ فرصت شغلی در زنجان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت:با اجرای طرح اشتغال فراگیر ۷ هزار و ۶۵۴ فرصت شغلی در زنجان ایجاد می‌شود.

ایجاد ۷ هزار و ۶۵۴ فرصت شغلی در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛یوسفی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان؛ گفت: یکی از موضوعات مهم و مورد توجه دولت، اشتغالزایی در جامعه است، که در این راستا نیز طرح‌های متعددی اجرا شده و یا درحال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه یکی از طرح‌های اشتغالزایی دولت برنامه اشتغال فراگیر توسعه رسته‌های منتخب است، افزود: طبق هدف‌گذاری صورت گرفته در قالب برنامه اشتغال فراگیردر قالب این طرح ۶۵۱ هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ادامه داد: همچنین طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است، در قالب این طرح ۷ هزار و ۶۵۴ فرصت شغلی نیز در زنجان ایجاد شود.

یوسفی با اشاره به اینکه منابع بانکی پیش‌بینی شده برای اجرای طرح اشتغال فراگیر در کل کشور ۲۰۰ هزار میلیارد ریال است، گفت: در زنجان نیز منابع مالی در نظر گرفته شده ۲ هزار و ۳۴۸ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اینکه بانک‌های عامل این طرح ملی، سپه، کشاورزی، توسعه تعاون، رفاه، ملت، تجارت و صادرات است، اضافه کرد: منابع بانکی بر اساس الزامات برنامه اشتغال فراگیر به طرح‌هایی پرداخت می‌شود که با رسته‌های پراشتغال منتخب استانی تطابق داشته باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در راستای این طرح گفت: از جمله این اقدامات تعیین طرح‌های مربوط از طریق کمیته فنی بوده است.
انتهای پیام/ر

اعطای تسهیلات بیش از ۲ هزار میلیارد ریال در طرح اشتغال فراگیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.