رئیس اداره زندان شهرستان میاندوآب:

بررسی۸۰ پرونده از در خواستهای مددجویان/ به واجدین شرایط مرخصی ،رای کار و آزادی مشروط اعطاء گردید

رئیس اداره زندان شهرستان میاندوآب گفت:با بررسی۸۰ پرونده از در خواست های مددجویان به واجدین شرایط، مرخصی ،رای کار و آزادی مشروط اعطاء گردید.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  اکبری رئیس اداره زندان شهرستان میاندوآب در جلسه شورای طبقه بندی مددجویان زندان این شهرستان که با حضور  اعضای شورای طبقه بندی در دفتر رئیس زندان برگزار شد ، با بیان اینکه  ۸۰ پرونده از در خواست های مددجویان بررسی و به واجدین شرایط، مرخصی ،رای کار و آزادی مشروط اعطاء گردید ،اعلام داشت :اعطای اشتغال به کار و اعزام مددجویان به مرخصی بسیاری از مشکلات روحی و روانی و خانوادگی آنان را مرتفع می نماید.

وی افزود: مددجویان با حفظ قرآن و شرکت در کلاس های حرفه آموزی و فرهنگی می توانند از امتیازاتی در جهت اعزام به مرخصی و اشتغال به کار بهره مند شوند.
سلیمانی دادیار ناظر زندان شهرستان میاندوآب نیز گفت:درخواست مددجویانی در شورای طبقه بندی مطرح می شود که در کلاس های فرهنگی ، قرآنی و اشتغال و حرفه آموزی شرکت فعال و مستمر داشته باشند.
شایان ذکر است  از این پس  دادیار و اعضای شورا با حضور در کلاس مددجویان حافظ قرآن از آنان بازدید و امتحان لازم اخذ و امتیازات لازم در همان جلسه به آنان اعطاء گردد.

انتهای پیام/م

برگزاری جلسه شورای طبقه بندی مددجویان در زندان میاندوآب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.