در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«کاردان‌ها»؛ عنوان برنامه جدید داریوش کاردان/ برنامه مجری صندلی داغ چه زمانی کلید می‌خورد؟

مشاور اجرایی شبکه یک سیما، از تولید برنامه‌ای جدید مشابه «صندلی داغ» با اجرای داریوش کاردان خبر داد.

«کاردان‌ها»؛ عنوان برنامه جدید داریوش کاردان/ برنامه مجری صندلی داغ چه زمانی کلید می‌خورد؟سید جواد مبینی‌پور مشاور اجرایی شبکه یک سیما، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تولید برنامه‌ای جدید مشابه برنامه تلویزیونی «صندلی داغ» گفت: طرح و مقدمات برنامه تلویزیونی «کاردان‌ها» در شبکه یک مطرح شده است. این برنامه در مرحله پیش تولید طراحی آیتم‌ و دکور را پشت سر می گذارد.

وی در ادامه بیان کرد: تولید برنامه پس از قطعی شدن دکور و بخش‌های مختلف، آغاز می‌شود.

مبینی پور در پایان گفت: باید در نظر داشت که تا به تصویب نرسیدن دکور، طراحی‌ها و قطعی نشدن مهمان‌ها ضبط برنامه شروع نمی شود.

همچنین؛ یونس قاسمی تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی شبکه یک، در خصوص جزئیات برنامه «کاردان‌ها» به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «کاردان‌ها» برنامه ای مشابه برنامه «صندلی داغ» اما با تفاوت های ویژه خود برحسب شرایط امروزی است. این برنامه از اوایل بهمن کلید می خورد و آنگونه که با شبکه یک سیما مطرح شده است، ما برای پخش در ایام نوروز آماده می‌شویم.

وی افزود: ایده اصلی برای ساخت «کاردان‌ها» همان ساختار «صندلی داغ» است، اما با توجه به شرایط روز فضای گفتگوها تغییر کرده و در دکوری گسترده میزبان مهمان ها خواهیم بود.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «قاب نقد» در خصوص حضور چهره های مختلف در این برنامه اظهار کرد: برنامه تلویزیونی «کاردان‌ها» قرار است در هر قسمت میزبان چهره های فرهنگی هنری، ورزشی، سیاسی و حتی چهره های دین و مذهب باشد. همچنین ما در این برنامه بخشی را در ساختار مستند در نظر گرفتیم تا یک روز کامل کاری را با مهمان خود بگذرانیم و در قسمت میانی برنامه برای مخاطبان به نمایش بگذرایم.

قاسمی خاطرنشان کرد: این برنامه با اجرای داریوش کاردان است که کارگردانی هنری آن را هم برعهده گرفته و مجید نادری به عنوان دیگر تهیه کننده، در این برنامه حضور دارد.

وی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه‌های گفتگو محور شبکه های سیما، تصریح کرد: با توجه به اینکه شکل گفتگو ها در برنامه «کاردان‌ها» متفاوت تر از دیگر برنامه های سیماست، در نظر داریم تا با گروه نویسندگی برای هر مهمان به فراخور جایگاه و اقبالی که مخاطبان نسبت به آنها دارند، سوال هایی جداگانه طراحی کنیم و گفتگویی صمیمی و البته چالشی داشته باشیم.

قاسمی در پایان با اشاره به اینکه فاز اول برنامه تلویزیونی «کاردان‌ها» در 26 قسمت با 26 مهمان مختلف به روی آنتن شبکه یک سیما می رود، گفت: برنامه «کاردان‌ها» یک برنامه گفتگو محور است که در نظر دارد در یک جریان عام المنفعه درباره فعالیت های محیط‌زیستی هم صحبت کند.

 

انتهای پیام/

 

تازه ترین اخبار از برنامه جدید داریوش کاردان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.