طرح روی جلد مجله نیویورکر در انتقاد به اظهارات اخیر ترامپ + عکس

مجله نیویورکر با چاپ طرح روی جلد منتقدانه‌ای، نسبت به اظهارات اهانت‌آمیز و نژادپرستانه ترامپ درخصوص برخی کشورها واکنش نشان داد.

طرح روی جلد مجله نیویورکر در انتقاد به اظهارات اخیر ترامپ + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اظهارات اخیرش، بعضی از کشورها را چاه مستراح نامید. 

دونالد ترامپ از همان بدو ورود به دنیای سیاست و حضور رسمی‌اش در کاخ سفید عقاید و اظهارات نژادپرستانه‌ای داشت. او همواره از هر فرصتی برای ابراز این تفکرش بهره برده است. 

از جمله اقدامات رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا، اجرای طرح ممنوعیت ورود مهاجران به این کشور بود که پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره مورد تصویب دیوان عالی ایالات متحده قرار گرفت.

در جریان این تصمیم نژادپرستانه، ترامپ تاکنون اظهارات توهین‌آمیز بسیاری نسبت به مهاجران داشته است. او در تازه‌ترین بیانیه خود، برخی از کشورها از جمله السالوادور، هائیتی و کشور‌های آفریقایی را چاه مستراح نامید و تاکید کرد که آمریکا چرا باید از کشورهای کثیفی مانند اینها مهاجر بپذیرد. اینها کمکی به پیشرفت کشور نخواهند کرد. 

این اظهارات اهانت‌آمیز ترامپ با واکنش‌های فراوانی مواجه شد. مجله نیویورکر  به عنوان یکی از رسانه‌های مکتوب و معروف آمریکا نیز با  چاپ طرحی جالب  روی جلدش، بیانیه اخیر ترامپ را مورد نقد قرار داد که تصویر آن در ادامه ارائه شده است.

 طرح روی جلد مجله نیویورکر در انتقاد به اظهارات اخیر ترامپ + عکس

 انتهای پیام/

انتقاد جالب مجله نیویورکر از اظهارات اخیر ترامپ

 

برچسب ها: آمریکا ، عکس سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار