دانشگاه امام خمینی برگزار می‌کند؛

کنفرانس ملی میکرو نانو فناوری اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

کنفرانس ملی میکرو و نانوفناوری نانومواد و کاربرد‌های فناوری در انرژی‌های تجدیدپذیر اردیبهشت ١٣٩٧ در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کنفرانس ملی میکرو و نانوفناوری به همت دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با موضوع نانومواد، نانوبیوفناوری، نانوکامپوزیت‌ها، کاربرد‌های فناوری در انرژی‌های تجدیدپذیر و تجارت نانو ٢٠ اردیبهشت ١٣٩٧ با حضور دانشجویان و اساتید رشته‌های مختلف برگزار می‌شود .

این کنفرانس با موضوع نانومواد، نانوبیوفناوری، نانوکامپوزیت‌ها، کاربرد‌های فناوری در انرژی‌های تجدیدپذیر و تجارت نانو در رشته‌های مختلف مهندسی مواد، مکانیک، شیمی و فیزیک در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین اردیبهشت ١٣٩٧ برگزار خواهد شد.


سخنرانان این همایش پروفسور مشفق از دانشگاه شریف، ساندرو اسکاندولو از مرکز بین‌المللی فیزیک تئوری و پروفسور مهاجر‌زاده از دانشگاه تهران می‌باشند. مهلت ارسال مقالات تا ١٥ اسفند ١٣٩٦ و اعلام نتایج داوری تا ١٥ فروردین ١٣٩٧ است. این کنفرانس ملی ٢٠ اردیبهشت ١٣٩٧ در محل دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) پذیرای پژوهشگران، دانشجویان و اساتید می‌باشد.

برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر به سایت مربوط مراجعه کنید.

 

انتهای پیام/

 

برگزاری کنفرانس میکرو نانو با حضور اساتید برجسته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار