یادواره شهدا؛

لزوم تخصیص اعتبار برای ساخت یادمان شهدای گمنام در پلدختر

رئیس میراث فرهنگی پلدختر گفت: ۲۱۳ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل یادمان شهدای گمنام مصوب شده که تاکنون ۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  علی محمد عزیزی با اشاره به اینکه ساخت یادمان شهدای گمنام پلدختر در سال ۹۰ آغاز شده است گفت: ساخت این یادمان بر عهده میراث فرهنگی است که از آن سال اعتبار داشته، ولی اعتبارات قطره چکانی و کم سبب روند کند ساخت آن شد.

وی افزود: در سال‌های اخیر به ویژه در سال ۹۶ با پیگیری تمام مسئولان شهرستان ودلسوزی که نسبت به این مسئله داشتند و دغدغه‌های که خانواده‌های شهدا داشتند از اعتبارات سال ۹۶، ۲۱۳ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل یادمان شهدای گمنام مصوب شد و تا امروز ۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تخصیص گرفته که کار شروع شده است، بتن ریزی وپایه‌های بتنی یادمان به پایان رسیده و نصب مقبره گنبدی شکل آغاز شده است.

رئیس میراث فرهنگی پلدختر گفت: امیدواریم مسئولان شهرستان تلاش کنند تا کل ۲۱۳ میلیون اعتبار مصوب شده تخصیص پیدا کند که اگر تخصیص پیدا کند تا پایان سال مالی ۹۶ یادمان تکمیل می‌شود.

شهریور ماه ۱۳۹۰ پیکر مطهر دو نفر از فرزندان ایران زمین که برای دفاع از دین و ایمان و وطن خود به ندای رهبرشان لبیک گفته و راهی جبهه‌ها شدند بر دوش مردم ولایتمدار شهرستان پلدختر تشییع شد و در دل مله کوه پلدختر به خاک سپرده شدند.

چون این دو شهید در خاک وطن و در هویزه ثانی به خاک آرمیدند قرار بود محل خاکسپاری آن دو عزیز سفر کرده زیارتگاهی برای دل بیقراران و دوست داران میهن اسلامی ایران و محلی برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای انقلاب خمینی کبیر (ره) باشد که با پیگیر‌های فراوان مسئولان پلدختر روز گذشته طاق گنبد مقبره شهدای گمنام به پلدختر آمد ودر حال نصب است.

انتهای پیام/د

اعتبار ساخت یادمان شهدای گمنام پلدختر تخصیص یابد

برچسب ها: شهدا ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.