حق‌شناس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

توقف عملیات تیم تجسس به دلیل وضعیت بد آب‌وهوایی

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: عملیات تیم تجسس به دلیل وضعیت بد آب‌وهوایی فعلا متوقف شده است و همچنان در مرحله اطفای حریق قرار داریم.

توقف عملیات تیم تجسس به دلیل وضعیت بد آب و هواییهادی حق‌شناس معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در گفتگو با خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه متأسفانه عملیات تجسس مفقودشدگان نفتکش سانچی به دلیل وضعیت  بد آب و هوا و نبودن اکسیژن متوقف شده است، اظهار کرد: حریق در نفتکش سانچی همچنان به قوت خود باقی مانده و تیم تجسس به دلیل بالا بودن حرارت نفتکش بیش از نیم ساعت نتوانست در نفتکش بماند.

وی با اشاره به اینکه جعبه سیاه نفتکش پیدا شده است، گفت: جعبه سیاه کشتی خوشبختانه توسط تیم تجسس پیدا شد و برای رمز گشایی به پاناما فرستاده شد.

حق‌شناس یادآور شد: خوشبختانه کمیته تجسس شب گذشته به کشور چین اعزام شده و در حال پیگیری مراحل تجسس است.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در پایان  تأکید کرد: تیم دوم تجسس از صبح امروز توسط یدک‌کش به منطقه نفتکش اعزام شده و هنوز به موقعیت مناسب نرسیده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آب و هوا ، نفتکش ، دریانوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۷:۴۴ ۲۵ دی ۱۳۹۶
ایران نفت را به چین صادر میکنه چین باهاش وسائل بی کیفیت میسازه به ایران میفروشش سودشم به جیب مرفهین بی درد میره!!!!!!درحالی که میتونه باهاش هزاران جوان را مشغول کار کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۲۳ دی ۱۳۹۶
خدا خودش کمک کنه
آخرین اخبار