نصب فن کولر‌های خنک کننده گاز در ایستگاه تقویت فشار گاز فراشبند

مدیر منطقه ۵ عملیات انتقال گاز از راه اندازی دو فن خنک کننده گاز به همت تولیدکنندگان داخلی در شیراز در ایستگاه تقویت فشار گاز فراشبند خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ واحد تعمیرات مجتمع ایستگاه‌های تقویت فشار گاز فراشبند با نظارت کارشناسان شرکت سازنده داخلی در راستای اقتصاد مقاومتی، اقدام به نصب و راه اندازی ۲ عدد فن خنک کننده گاز مربوط به ایستگاه تقویت فشار گاز فراشبند ۳، کرده است.

فرخی مدیر منطقه ۵ عملیات انتقال گاز اظهار کرد: فن‌ها پس از پایان عملیات نصب به مدت ۷۲ ساعت در سرویس قرار داده شد و مقادیر دبی هوای عبوری از فن ها، میزان ارتعاشات و لرزش فن و آمپر موتورالکتریکی بررسی و ثبت شد.

وی اضافه کرد: این دو فن هوا از مجموعه کولر‌های خنک کننده گاز زمان راه اندازی ایستگاه بوده اند که بر اثر اتصال پره به بدنه مرتب دچار آسیب دیدگی شدید شده و همه پره‌ها شکسته شده بود.

مدیر منطقه ۵ عملیات انتقال گاز تصریح کرد: همه فن‌های خنک کننده گاز ایستگاه‌های فراشبند از جنس فلز و عمدتا آلومینیوم است، اما این بار طراحی و ساخت فن‌های جایگزین از جنس فایبر گلاس در شیراز انجام شد.

مدیر منطقه ۵ عملیات انتقال گاز، از مزایای تولید این قطعات در داخل کشور را هزینه بسیار پایین ساخت فن نسبت به نمونه خارجی، عملکرد بسیار عالی، بومی و در دسترس بودن این فن‌ها و قطعات یدکی آن‌ها نسبت به نمونه خارجی دانست.

انتهای پیام/ن

 فن کولر‌های خنک کننده گاز در ایستگاه تقویت فشار گاز فراشبند راه اندازی شد

برچسب ها: گاز ، اخبار علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.