رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد:

خوزستان خطه‌ای سلطه ناپذیر است

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: خوزستان و مردم مجاهدش، سلطه ناپذیر هستند، این استان، مجاهد پرور و جان نثار اسلام و قرآن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بیان داشت: خوزستان و مردم مجاهدش، سلطه ناپذیر هستند، این استان، مجاهد پرور و جان نثار اسلام و قرآن است و جلوه های ایثارگری مردم غیور این خطه هرگز فراموش نمی شود. ایران اسلامی کانون اسلام در جهان است چرا که کشور مرکز انتشار ارزش های اسلامی به دنیا است و ما باید قدر دان آن باشیم که در این منطقه خدمت گزار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

 وی افزود: اهواز کربلای ایران است و برای آزادی این استان و شهرهای اطراف خون شهدای بسیاری تقدیم شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همدلی و یک دلی را رمز موفقیت در تمامی عرصه ها خواند و گفت: در این زمان بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و وحدت ملی هستیم وقتی دشمنان قسم خورده ما در کنار هم قرار گرفته اند ما نیز باید نسبت به تحکیم وحدت اهتمام ویژه ای داشته باشیم و صف به صف در کنار هم و علیه دشمن بیاستیم و اجازه هیچ گونه تعرضی را به دشمن ندهیم.

وی همچنین به نقش یگان های ارتش در پیروزی های ارزنده در عملیات های دفاع مقدس پرداخت و افزود: یگان های زرهی، پیاده ، تکاوران دریایی و گروه ۴۲۲ پل شناور خوزستان نقش بسیار مهمی را در پیروزی عملیات های دوران دفاع مقدس داشته اند. و در این راه شهدای گرانقدری را تقدیم کردند.

وی تاکید کرد:  نسل قبل از ما به رسالت خود به درستی عمل کرد، امروز ما کسانی هستیم که باید با تمام قوا در صحنه باشیم و امانت شهدا را حفظ کنیم و به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسانیم.

انتهای پیام/م

اهواز کربلای ایران است

برچسب ها: ارتش ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.