سرسنگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران

معاون فرهنگی دانشگاه تهران از آخرین وضعیت بازداشتی‌های این دانشگاه خبر داد.

آخرین وضعیت بازداشتی های دانشگاه تهرانمجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: متاسفانه طی آشوب‌های اخیر  عده‌ای از دانشجویان بیرون دانشگاه دستگیر شدند، با همکاری قوه قضاییه، نهادهای امنیتی و نیروی انتظامی تا امروز توانسته‌ایم بخش عمده‌ای از این دانشجویان را آزاد کنیم.

وی ادامه داد: یکی از نگرانی‌های ما امتحانات این دانشجویان بود که با هماهنگی معاون آموزشی دانشگاه قرار شد برای کسانی که در حوادث اخیر بازداشت شدند و از امتحانات عقب ماندند، تسهیلاتی فراهم شود تا این دانشجویان در روزهای مقرر بتوانند در امتحانات شرکت کنند و لطمه ای به درسشان وارد نشود.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران تصریح کرد: تا به امروز با بررسی که قضات در پرونده دانشجویان بازداشتی داشتند تقریبا عمده پرونده این دانشجویان رسیدگی شده و آماده برای آزادسازی هستند.

سرسنگی اظهار داشت: ما هم در کمیته پیگیری دانشگاه تهران بر مسائل نظارت داریم تا مشکلات بر سر راه آزادسازی این دانشجویان را هر چه سریعترمرتفع کنیم.

وی یادآورشد:این دانشجویان با قید وثیقه آزاد می شوند، از آنها تعهد گرفته می شود و این وثیقه تبدیل به کفالت شده و شرایط آزاد سازی این دانشجویان از این طریق فراهم می شود.

انتهای پیام/

 جزئیات آزادی دانشجویان بازداشتی اغتشاشات اخیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار